ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع ایزوگام عایق رطوبتی تک لایه و دو لایه در ساختمان سازی

انواع ایزوگام عایق رطوبتی تک لایه و دو لایه در ساختمان سازی : ایزوگام عایق رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی استفاده می شود و مهمترین ماده تشکیل دهنده آن قیر است. علاوه بر قیر، الیاف تیشو و پلی استر و فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر است که در ایزوگام استفاده می شود و باعث می شود یک لایه قیر مانند ایجاد شود و جاوی رطوبت را بگیرد و باعث عدم نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی می شود. ایزوگام تک لایه نسبت به ایزوگام دو لایه تقریبا ضخامتش نصف است یعنی ایزوگام تک لایه از ۲ تا ۳ میلی متر و ایزوگام دولایه از ۳ تا ۵ میلی متر می باشد.  

انواع ایزوگام عایق رطوبتی تک لایه و دو لایه در ساختمان سازی

ایزوگام تک لایه برای مکان هایی که دارای شکل هندسی نامنظم است کاربرد دارد و همچنین برای محل هایی مانند آشپزخانه ها تراس های مسقف و دیوار و… که آبریز کمتری دارد مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام دو لایه مخصوص سطوحی مانند پشت بام و کف حمام و توالت که آبریز بیشتری دارند مناسب است. بدیهی است که ایزوگام تک لایه بخاطر آسان تر بودن فرایند تولید و استفاده ی کمتر از مواد اولیه قیمت بسیار پایین تری نیز نسبت به ایزوگام دو لایه دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های ایزوگام تک لایه :

  • ایزوگام تک لایه از یک لایه تیشو پلی‌استر که قیر اندود شده است تولید می‌شود.
  • ایزوگام تک لایه برای پوشش محل‌هایی که دارای ناصافی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال جهت پوشش گوشه‌های دیوار یا محل‌های دارای پستی و بلندی زیاد.
  • ایزوگام تک لایه دارای استحکام کمتر و انعطاف بیشتر است و اگر در محل‌هایی که رطوبت زیاد باشد استفاده شود، ممکن است دو لایه از ایزوگام تک لایه روی هم جهت ایجاد مقاومت بیشتر نصب شوند.
  • ایزوگام تک لایه دارای ضخامت کمتر حدود ۲ تا ۳ میلیمتر است.
  • قیمت ایزوگام تک لایه در مقایسه با ایزوگام دو لایه کمتر است و ممکن است جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها در محل‌هایی که رطوبت کمتر است به دلایل اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.
 ایزوگام تک لایه چیست ایزوگام تک لایه چیست, انواع ایزوگام دو لایه

خواص ایزوگام دو لایه :

  • ایزوگام دولایه شامل یک لایه پلی‌استر، یک لایه تیشو اضافی جهت استحکام بیشتر و لایه‌های قیر و فویل می‌باشد. این نوع ایزوگام ضخامت بیشتری دارد و برای ایزوگام بام و دیوار بیرونی و محل‌هایی که رطوبت آن زیادتر است استفاده می‌شود.
  • ایزوگام دو لایه در مقایسه با ایزوگام تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ایزوگام دولایه انعطاف کمتری دارد و برای نصب در گوشه‌ها یا محل‌هایی که پستی و بلندی دارند، چندان مناسب نیست.
  • ایزوگام دولایه در مقایسه با تک لایه قیمت بیشتری دارد.
  • ضخامت ایزوگام دو لایه معمولا حدود ۳ تا ۵ میلیمتر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.