ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی روکش امولسیون بیتو پلاست S1 ضد حلال در آسفالت

کارایی روکش امولسیون بیتو پلاست S1 ضد حلال در آسفالت : روکش بیتوپلاست ماده ای است دو جزئی که بر پایه رزین های کولتار و هاردنر تولید می گردد . روکش بیتوپلاست در مقابل سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است . سطوح سیاه و تیره رنگ مانند آسفالت که بطور مداوم در معرض حرارت خورشید و تغییرات جوی می باشد به سرعت فرسوده می گردد آب به داخل منافذ آن نفوذ کرده و پس از یخ زدگی آن را دچار ترک و شکستگی می نماید و همچنین ریزش مواد سوختی سطوح آسفالتی را دچار فرسایش شدید کرده خسارت جبران ناپذیری را بر جا می گذارد .  

کارایی روکش امولسیون بیتو پلاست S1 ضد حلال در آسفالت

امولسیون بیتو پلاست با بستن سلول های آسفالت از نفوذ آب و مواد سوختی و همچنین اکسیده شدن آن جلوگیری می نماید . در هوای گرم روان نمی گردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند . روکش بیتو پلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پائین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد . روکش  بیتو پلاست به طور متوسط باید 30 روز بعد از ساخت سطوحی که با مخلوط های گرم احداث می گردد انجام شود . چنانچه روکش بیتو پلاست در هوای گرم انجام گردد بهتر است سطح مورد نظر کمی مرطوب باشد . در بهترین شرایط سطوح روکش شده توسط امولسیون بیتو پلاست پس از 12 تا 16 ساعت آ‎ماده پذیرش ترافیک می باشد در مواردی که امکان بارندگی می باشد از مصرف آن خودداری گردد و معمولا  4-3 ساعت بعد از مصرف بارندگی تاثیری بر آن نخواهد گذاشت .

موارد مصرف : جهت پوشش سطوحی که در معرض مواد نفتی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد :

  • سطوح بتنی و آسفالت اپرون فرودگاه ها.
  • سطوح بتنی و آسفالت صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی.
  • کف پارکینگ ها و پمپ بنزین ها.
  • کف انبار و کارخانجات صنعتی که در معرض آلودگی های نفتی قرار دارند.

روکش بیتو پلاست S1 روکش بیتو پلاست S1, پرایمر ضد حلال فرودگاهی

روکش بیتوپلاست ضد حلال در مقابل سوخت ها و مواد نفتی دارای مقاومت بسیار عالی بوده و از قدرت چسبندگی بالائی بر روی سطوح بتنی و آسفالت برخوردار است.  امولسیون بیتو پلاست با ایجاد پوشش غیر قابل نفوذ بر روی سطح از نفوذ آب ، انواع حلال و روغن و اکسیده شدن جلوگیری می نماید.در هوای گرم روان نمی گردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند. روکش بیتو پلاست عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پایین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد. امولسیون بیتوپلاست باعث استحکام و حفاظت روکش آسفالتی ، بتنی شده و به هیچ وجه مسموم کننده و قابل اشتعال نمی باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.