ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

صادرات ایزوگام دلیجان در عراق و سایر کشورها

صادرات ایزوگام دلیجان در عراق و سایر کشورها : بخشی از هدف ایزوگام دلیجان ، صادرات ایزوگام به سایر کشورهای دنیا است و برای این منظور در طی فرآیند تولید ایزوگام دلیجان همه فاکتورهای اصلی و مهم از لحاظ شرایط جوی و جغرافیای و همچنین استانداردهای کشور مقصد را در نظر گرفته است، و ایزوگام دلیجان به صورت ایزوگام طرح دار دلیجان و ایزوگام BOF و BPP دلیجان صادر می گردد. از بین انواع مختلف ایزوگام و انواع عایق رطوبتی برای صادرات ، عایق رطوبتی روکش دار به دلیل چسبندگی و مقاومت بالا در برابر باد و باران بیشترین مصرف را دارا می باشد.  

صادرات ایزوگام دلیجان در عراق و سایر کشورها

تمام مراحل مواد اولیه، تولید، بسته بندی و ارسال عایق های رطوبتی زیر نظر کارشناسان با بیشترین دقت صورت می پذیرد. شرکت گوهر ابنیه پایتخت تمام تلاش خود را جهت تولید و صادرات عایق های رطوبتی در کمترین زمان و با بهترین مواد اولیه کرده است. شرکت ما به عنوان تولیدکننده و صادرکننده نمونه ایزوگام ، با فراهم نمودن تمامی زیر ساخت های مورد نیاز در حوزه صادرات ایزوگام ، مسیر سودآوری و تجارت کلان را برای تمامی علاقه مندان و فعالان در این زمینه ایجاد نموده است. سرمایه گذاری ها و فعالیت های ویژه ای که در صنعت تولید و عرضه ایزوگام انجام شده، سبب شده است تا ظرفیت تولید افزایش پیدا کند و این امر موقعیت های خوبی جهت صادرات ایزوگام در ایران را فراهم کرده است. در این راستا یکی از بهترین و ایده آل ترین بازار ها که شرایط صادرات به آن ایجاد شده است، بازار عراق و صادرات ایزوگام به عراق است.

ایزوگام صادراتی به عراق ایزوگام صادراتی به عراق, انواع عایق ایزوگام

قیمت‌های ایزوگام صادراتی دلیجان که برای سلیمانیه عراق بارگیری و حمل می‌شود با توجه به نوع و کیفیت ایزوگام متفاوت است اما از آنجایی که اکثر خریداران که به صورت عمده خرید می‌کنند و در کار صادرات فعالیت می‌کنند باید کیفیت ایزوگام حتماً باید استاندارد بوده و بر روی برچسب تاریخ تولید و انقضاء ثبت شده باشد و اصل بودن ایزوگام برای صادرات بسیار مهم است. ایزوگام دو لایه فویل دار تولیدشده در کارخانه دلیجان که با سفارش قبلی برای صادرات تولید می‌شود با توجه به نوع آب و هوای منطقه سلیمانیه تولید می‌شود و از چسبندگی و مقاومت بالایی برخوردار است و باید مقاومت ایزوگام به حدی باشد که در این نوع آب و هوا دوام کافی داشته باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.