ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت ایزوگام صبای دلیجان در نمایندگی رسمی کرج

قیمت ایزوگام صبای دلیجان در نمایندگی رسمی کرج : فروش ایزوگام صبای دلیجان از درب کارخانه به صورت عمده و جزئی و با قیمت مناسب و ارزان و با کیفیت عالی انجام می شود و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد. فروش ایزوگام صبای دلیجان از مزایا و استاندارد هایی برخوردار است که نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب می کند و سفارش خرید اینترنتی ایزوگام با کیفیت چون بدون واسطه است مقرون به صرفه تر خواهد بود و به قیمت درب کارخانه ایزوگام به دست مصرف کننده می رسد. 

قیمت ایزوگام صبای دلیجان در نمایندگی رسمی کرج

در تولید ایزوگام بهترین روش و استاندارد ترین راه برای تولید ایزوگام با کیفیت عالی و درجه یک مصرف مواد اولیه درجه یک و مرغوب است. مهم ‌ترین موردی که در تولید باید رعایت شود و تمام اداره‌ های استاندارد و محیط ‌زیست و حتی خود انجمن ‌های عایق ‌های رطوبتی بر آن تاکید دارند مصرف قیر پالایشگاهی به عنوان ماده اصلی و اولیه تولید ایزوگام است. قیر پالایشگاهی و یا به عبارتی قیر پلیمری از کیفیت بالایی برخوردار است و مواد و ناخالصی در آن بسیار کمتر است و چسبندگی و استحکام عایق رطوبتی را بعد از تولید تضمین می‌کند. با این که قیمت خرید قیر نوسان دارد و ممکن است تغییراتی در قیمت تولید ایزوگام داده شود اما به هر جهت مصرف‌ کننده ایزوگام تضمین شده اصل می ‌خرد و تولید‌ کننده از هر بابت می ‌تواند از تولید با کیفیت ایزوگام خود اطمینان داشته باشد و در هنگام فروش به طور مطمئن و با یقین کامل ضمانت‌ نامه و بیمه ‌نامه را به خریدار تحویل خواهد داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام صبای دلیجان ایزوگام صبای دلیجان, بهترین ایزوگام گیتی گستر

موارد کاربرد ایزوگام صبای دلیجان :

این محصول به دلیل سبکی و مقاومت بالا به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل بوده و دارای کاربری های مختلف می باشد. از جمله موارد استفاده این محصول می توان موارد زیر را ذکر نمود :

  1. ایزولاسیون بام ساختمان
  2. استخرها و مخازن آب
  3. تونل ها
  4. کانال های آبیاری
  5. سرویس های بهداشتی
  6. سردخانه ها
  7. سدها
  8. باند فرودگاه
  9. مراکز پرورش دام و طیور

ایزوگام صبای دلیجان، دارای کیفیت بالایی بوده و از مشخصات فنی این ایزوگام، می توان موارد زیر را بیان نمود:

  • طول ده متر
  • عرض یک متر
  • ضخامت 4 میلیمتر
  • وزن 40 کیلوگرم
  • مقاومت در برابر دمای صفر درجه
  • مقاومت در برابر گرمای 120 درجه
  • نقطه اشتعال 250 درجه سانتی گراد

این ها برخی از نقاط مثبت و مشخصات فنی ایزوگام صبای دلیجان می باشد. با توجه به همین چند مورد، می توان به این نتیجه دست یافت که ایزوگام صبای دلیجان، یک گزینه خوب و ایده آل برای نصب در پروژه های عایق کاری رطوبتی است و امکان خرید عمده آن نیز در این سایت، فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.