ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی عایق قیر پلیمری آسفالت‌ و راه‌های جاده‌ای

کارایی عایق قیر پلیمری آسفالت‌ و راه‌های جاده‌ای : آسفالت‌ ها و راه‌های جاده‌ای در شرایط مختلف آب‌وهوایی قرار دارند و دچار تخریب و آسیب می‌شوند. ترمیم این راه‌ها نیازمند نیروی انسانی و مواد معدنی است و هزینه‌بردار است. این مشکلات تنها با ساخت قیرهای اصلاح شده با پلیمر قابل‌پیشگیری است. قیرها از هیدروکربن (هیدروژن و کربن) تشکیل می‌شوند. چهار دسته هیدروکربن آروماتیک، روغن اشباع شده، رزین و آسفالتن در قیر وجود دارد. با ترکیب قیر و پلیمر، پلیمر به بخش آروماتیک جذب می‌شود و همین امر سبب ایجاد یک رقابت بین آسفالتن و پلیمر بر سر بخش آروماتیک می‌شود. گسترش راه و جاده سازی باعث شده است تا تجارت و تولید قیرهای معمولی و قیرهای پلیمری هم گسترش یابد. البته جاده ها و راه های در معرض تغییرات  فشار های زیاد ی هستند و موادی چون قیر و آسفالت و … که در هموارسازی و ساختن بستر راه استفاده می شوند هم از این شرایط و متغیر و فرساینده در امان نیستند.  

کارایی عایق قیر پلیمری آسفالت‌ و راه‌های جاده‌ای

عایق های رطوبتی مواد و مصالحی هستند که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت در ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرد . مصالح عایق در سالهای اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است به طوری که ایزوگام جایگزین قیر گونی گردید و حالا عایق های رطوبتی نسل جدید بسیار کاربردی جایگزین مناسبی برای عایق های قدیمی می باشند . محصول اکسون سیل از جمله عایق های رطوبتی نسل جدید با فناوری های نوین می باشد . این محصول پوشش قیری اصلاح شده پلیمری است که نحوه اعمال آن به صورت عمدتا سرد اجرا می باشد ، بنابراین با به کار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما ، با سهولت و سرعت کار بالا ، سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو و غلطک و در متراژهای بالا بوسیله دستگاه پاششی ایرلس عایق کاری کرد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر پلیمری قیر پلیمری, عایق امولسیونی قیری

مثال از این تغییرات محیطی و جوی فرساینده راه ها و جاده ها :

  • خشک بودن یا مرطوب بودن هوا و محیط
  • تغییرات دما در طول روز و شب و فصل های مختلف
  • باریدن برف و باران
  • سرد شدن هوا و یخ بستن سطح راه ها
  • رانش زمین و زلزله
  • حرکت انواع خوردرو ، از انواع ماشین های سنگین گرفته تا خودروهای سواری و موتورها

بیشترین اثر تخریب کننده ی این عوامل روی قیری است که در ساختمان آسفالت هست. تعمیر کردن و بازسازی جاده های آسیب دیده هزینه های زیادی چه از نظر مالی ، چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر وقت و زمان خواهد داشت. به همین برای افزایش دوام و سالم ماندن راه ها و جاده ها فکر و تلاش های بسیاری شده تا به نتیجه ای برسند. بیشترین تحقیق ها و علیات هم روی قیر انجام شد که نتیجه آن هم به دست آمد : قیرهای پلیمری با اضافه کردن مواد پلیمری به ساختار قیر معمولی به دست آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.