ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

هزینه اجرای عایق نانو رنگی و بیرنگ رطوبتی در بام ها

هزینه اجرای عایق نانو رنگی و بیرنگ رطوبتی در بام ها : محصولات آب گریزی که ساختار آن بر پایه فناوری نانو می باشدو فاقد رنگ هستند به حالت مایع تولید می گردد. این فراورده ها را می توان به کمک ابزاری مانند قلم مو، پمپ و پیستوله بر روی قسمت های مورد نظراستفاده نمود. این متریال های ضد آب فاقد هر نوع رنگ و پوشش دهی ظاهری بوده و عملکرد آنها به گونه ای است که درعایق کاری پشت بام در مواد و عناصر سازنده آن نفوذ کرده و آنها را به صورت کاملا بهینه در برابر آب و رطوبت مقاوم می نمایند. یکی از توانایی های منحصر به فرد این محصول ممانعت از تولید شوره بر روی مواد و عناصر استفاده شده در ساخت سازه می باشد. علاوه بر استفاده از این فراورده برای عایق کاری پشت بام، در ضد آب نمودن نمای سازه های ساخته شده از عناصر مختلف مانند سنگ، آجر، گچ، ترموود و …. بدون هیچ پوشش رنگی می توان از آن بهره گرفت.  

 

هزینه اجرای عایق نانو رنگی و بیرنگ رطوبتی در بام ها

در راستای عایق کاری پشت بام استفاده از این گونه محصولات می توان گفت: در واقع لایه ای آب گریز است که دوام و ماندگاری ایزوگام را حدودا تا سه برابر بالا برده و با افزایش دما از نرم شدن ایزوگام ممانعت می نمایدو در نتیجه از ضایع شدن انرژی نیز جلوگیری می کند. نانو عایق های رطوبتی پشت بام توان پایداری حرارتی تا ۱۰۰درجه سانتیگراد را دارند و همچنین در دمای پائین می توانند سرمای تا ۲۰- را تحمل نمایند. این فراورده های تولید شده بر اساس ساختار نانو در مواجه با عواملی مانند اشعه خورشید، برف بسیار مقاوم می باشد.قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به تنوع محصولات عایقکاری و کاربردهای مختلف کاملا متغیر می باشد.یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان هاوارد میکند. امروزه در اکثر ساختمان ها در مراحل پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس ها و پشت بام ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می گردد. طبق مقایسه ای که بین عایق های رطوبتی مختلف انجام گرفته انتخاب از بین دو نوع عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) و عایق رطوبتی مایع در نظر اول شاید کمی مشکل به نظر برسد. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق نانو رنگی عایق نانو رنگی، انواع پوشش رنگی و بیرنگ

 این مقدار هزینه تامین ماده اولیه در هر متر مربع که البته با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز برای اطلاع از جدیدترین نرخ آن بایستی با کارشناسان و خریداران مربوطه تماس گرفت. از موارد استفاده از عایق های رطوبتی به ویژه در جدید ترین انواع آن می توان به عایق کاری فونداسیون و پی ساختمان، عایق کاری سرویس های بهداشتی، عایق کاری آشپزخانه، عایق کاری لوله های آب و فاضلاب، عایق کاری استخرها، عایق کاری دیوارهای باران گیر، درزگیری و آب بندی شکاف ها و ترک ها، عایق کاری پشت بام های چوبی، فلزی،  سفالی، بتنی، آردواز، آسفالتی و کاه گلی، عایق کاری کف کولرها، پوشش نمای اصلی و جانبی ساختمان ها، پوشش دیوارهای پیش ساخته، عایق کاری دیوارهای گچی و دیگر مصالح ساختمانی، ضد زنگ جهت تولیدات فلزی و چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک و دیوار سرویس های بهداشتی اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.