ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تولید روکش عایق حرارتی نسوز در کرج

تولید روکش عایق حرارتی نسوز در کرج : روند تولید روکش حرارتی بدین ترتیب است که ابتدا ماده اولیه بر حسب خواص مورد نیاز روکش انتخاب می گردد. پس از اضافه کردن افزودنی های لازم به ماده اولیه بر حسب نوع و مورد مصرف روکش، لوله با روش اکستروژن تولید می گردد. سپس لوله ها با فن آوری تشعشع اتمی، پیوند-متقابل (”کراس لینک”) می گردند. این تشعشع، با ایجاد پیوند های کووالانسی ساختار مولکولی پلیمر را به گونه ای تغییر می دهد که پس از رسیدن به نقطه ذوب، مذاب نمی گردد و به جای آن خاصیت لاستیکی پیدا می کند. با توجه به این موضوع، این فرآیند را ”حافظه دار کردن” نیز می نامند. پس از حافظه دار کردن مواد، لوله ها تا درجه حرارت ذوب ساختار مولکولی حرارت دیده، در محور قطری تحت فشار وسیع و به سرعت سرد می گردند. پس از آن روکش ها بسته بندی می گردند.  

تولید روکش عایق حرارتی نسوز در کرج

در هنگام بهره برداری مصرف کننده، پس از حرارت دهی روکش بیش از درجه حرارت ذوب ساختار مولکولی، لوله یا نوار به قطر اولیه (قبل از وسیع سازی) باز گشته و حول جسم مورد نظر جمع می گردد. عایق هاى الکتریکى و حرارتى  نسوز جزء کامپوزیت هاى پیشرفته ای هستند که با فیلر مشخص و رزین هاى مختلف تحت فشار و دماى بالا ساخته می شوند که همین نوع ساختار باعث عایق بودن قطعات مورد نظر می باشد. از ترکیب رزین سیلیکونی و خمیر آلومینیوم، می‌توان به یک ترکیب عالی جهت ایجاد پوشش حرارتی دست یافت. به این محصول رنگ سیلیکونی نسوز نیز می‌گویند. این محصول را می‌توان برحسب میزان حرارتی که قرار است به سازه وارد شود، تولید نمود. شرکت مقاوم‌سازی افزیر رنگ سیلیکونی پوشش حرارتی را با تاب دمایی 200 درجه سانتی‌گراد، 250 درجه سانتی‌گراد، 400 درجه سانتی‌گراد و 600 درجه سانتی‌گراد به فروش می‌رساند. جهت اطلاع از قیمت رنگ نسوز و فروش پوشش حرارتی با متخصصین شرکت افزیر تماس حاصل فرمایید. اصلی‌ترین کاربرد رنگ سیلیکونی نسوز مقاوم در برابر حرارت، در سازه‌های در مجاورت گرما است؛ مانند رنگ نسوز برای شومینه، بدنه دودکش‌ها، سطوح داخلی کوره‌ها و بویلرها. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد عایق نسوز کاربرد عایق نسوز, عایق های حرارتی در کرج

عایق حرارتی نسوز یا عایق های ضد حرارت به موادی گفته می شود که دیرتر آتش می گیرند، اغلب آنها را از جنس سرامیک و غیر فلزی می سازند. این مواد بخاطر خصوصیات خود می توانند در در دمای بالا ویژگی های فیزیکی و شیمیایی خود را حفظ کنند. اغلب متخصصین به وسیله ویژگی مقاومت در برابر حرارت مواد مختلف را برای استفاده در عایق نسوز حرارتی دسته بندی می کنند. پارچه نسوز فویلدار از بهترین مواردی می باشد که می تواند جایگزین پارچه نسوز آز بستی شود. جنس پارچه مورد نظر از فایبرگلاس با یک پوشش آلومینیومی است. فیلر ها یا تقویت کننده با توجه به نوع کاربرد کامپوزیت تعیین شده و با رزینى که مناسب تقویت کننده باشد ترکیب میگردد و طى عملیات مهندسى به یک ترکیب دقیق و قطعه عایق تبدیل شده و‌پس از پرداخت های لازم مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.