ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تولید عایق رطوبتی نانو بیرنگ کف توالت

تولید عایق رطوبتی نانو بیرنگ کف توالت : این نوع عایق از نفوذ میکروب و آلودگی به زیر کاشی‌ ها جلوگیری می‌کند. همچنین عایق رطوبتی طول عمر کاشی‌ها را به‌دلیل مقاومت در برابر شوینده‌ های اسیدی افزایش می‌دهد. با استفاده از عایق رطوبتی به‌راحتی و با دردسرهای کمتری نسبت به ایزوگام کردن برای ضد آب‌سازی فضای سرویس بهداشتی اقدام کنید. در هنگام استفاده از این ماده باید آب و پودر اصلی را با یکدیگر ترکیب کنید. عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود.  

تولید عایق رطوبتی نانو بیرنگ کف توالت

عایق سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو یکی از بهترین روش‌ها برای آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب است. عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری می‌کند، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و باعث افزایش طول عمر کاشی‌ ها می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

استفاده از روش نانو استفاده از روش نانو, عایق رطوبتی سرویس

آب بندی سرویس بهداشتی به روش‌ های مختلفی انجام می‌شود.

1. آب بندی با ایزوگام و قیرگونی
در این روش برای آب بندی سرویس‌های بهداشتی، ابتدا تخریب سرویس بهداشتی صورت می‌گیرد.

2. آب بندی با استفاده از روش نانو (آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب)
در این روش بدون تخریب سرویس بهداشتی، آب بندی انجام می‌شود. مواد نانو نیاز به تخصص و دانش فنی ندارد. این روش با کمترین زمان و کمترین هزینه باعث آب بندی اصولی سرویس بهداشتی می‌شود.

3. آب بندی با استفاده از خمیر درزگیر
یکی دیگر از روش های عایق کاری سرویس بهداشتی استفاده از خمیر درزگیر پارسیک است که در کمترین زمان و بدون هیچ تخصصی می توانید عایق کاری را انجام دهید. در این روش نیاز به تخریب نیست.

4. آب بندی با استفاده از پودر بندکشی
یکی دیگر از محصولاتی که برای عایق و آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب مورداستفاده قرار می‌گیرد پودر بندکشی آب بند است. پودر بندکشی باعث پرکردن بند کاشی‌ها و در نهایت آب بندی آنها می‌گردد.

امروزه استفاده از مواد نانو برای آب بندی تمامی سطوح از جمله آب بندی انواع پشت بام، آب بندی پشت بام موزاییکی، آب بندی سطوح چوبی خام و رنگ شده، آجری، آب بندی نمای ساختمان ،و همینطور سرویس بهداشتی متداول شده است. مواد نانو جایگزین ایزوگام و قیر شده است و دردسرهای مربوط به آن را ندارد و سطوح را بدو ن هیچ گونه آلودگی و کثیفی و حتی تخریب، آب بندی میکند و نم و رطوبت را از بین می برد و سطوح ساختمانی همچون توالت، حمام و آشپزخانه را عایقکاری می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.