ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات درزگیری و آب بندی کامپوزیت نما در کرج

خدمات درزگیری و آب بندی کامپوزیت نما در کرج : ورق های آلومینیوم کامپوزیت عایق صوت,حرارت,رطوبت و امواج الکترو مغناطیس است و در صورت نیاز به راحتی می توان آن را عوض کرد. سرعت اجرای نما کامپوزیت , تنوع رنگ و استفاده در ابعاد بزرگ از مزایای این محصول است. به دلایل ذکر شده طی سالیان اخیر مناسب ترین و در دسترس ترین راه حل جهت نوسازی نمای بناهای قدیمی و انتقال جلوه ای جدید به آن, استفاده از ورق های کامپوزیت پانل است. ورق کامپوزیت آلومینیوم , ماده ای است که از دولایه آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اتیلن و یا پلی استایرن است.  

خدمات درزگیری و آب بندی کامپوزیت نما در کرج

این سه لایه به وسیله چسب پلیمری به هم متصل می شوند.ضخامت دو لایه آلوومینیوم مساویست وبین ۳, ۰تا ۵ , ۰ملیمتری بیشتر نمی شود. ابعاد ورق آلومینیوم کامپوزیت می تواند بسیار متغییر باشد,اما متداول ترین اندازه آن را ۳۲۰۰ در۱۲۵۰ میلیمتر مربع می توان برآورد کرد. در اجرای نما کامپوزیت یک لایه از ورق کامپوزیت روی سطح نماست. قابلیت پذیرش رنگ ها و طرح های مختلف را دارد و با توجه به نوع کاربری نمای داخلی یا نمای خارجی رزین های متفاوتی را روی آن اجرا می کنند. در لایه پشتی نیز یک لایه رنگ پلی استر می خورد. ورق های آلومینیوم کامپوزیت را می توان به شکل انواع سنگ و چوب هم اجرا کرد. آب بندی نمای ساختمان یا درزگیری کامپوزیت نما از جمله کارهایی است که بهتر است در سازه ها انجام شود ، اگر برای  شما هزینه مهم نیست و بیشتر به عمر نما و دکوراسیون خانه می اندیشید ما پیشنهاد می کنیم از محصولات درجه یک و خارجی استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نمای کامپوزیت عایق نمای کامپوزیت, بهترین روش عایق بندی نما

اما آب بندی نمای ساختمان ، آب بندی نمای کامپوزیت یا آب بندی سنگ در صورتی که رطوبت به ساختمان نفوذ کرده است ضروری است. زیرا با گذشت زمان هزینه های بیشتری برای شما به همراه دارد مانند:هزینه کچ کاری و نقاشی که بعد از آب بندی نمای کامپوزیت یا آب بندی سنگ باید صورت گیرد. در صورت ورود آب و نم زدگی به داخل ساختمان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. شما می توانید با یکبار تعمیرات نما از بیرون دیگر نگران گریز اب از سطح رویی نما نداشته باشید. می توان نمای ساختمان را از روزنه های ورود آب و چنین مشکلاتی جلوگیری کرد آب یک مایه مخرب برای گچ های داخل ساختمان است،پس ضد آب سازی نمای یک اصل مهم می باشد پس در کمترین زمان و با هزینه کم سنگ ، کامپوزیت یا شیشه های نمای ساختمان را عایق بندی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.