ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق کردن پنجره های قدیمی با درزگیرها

عایق کردن پنجره های قدیمی با درزگیرها : بهبود راندمان انرژی پنجره ‌های خانه می تواند کاری ساده و در عین حال دشوار باشد (بستگی به اهداف شما دارد) کهوبا عایق کردن پنجره های قدیمی می توانید به ان تا حدودی برسید. اگر به پنجره‌ های قابل جابه جایی فکر میکنید که می توانند برای فصل گرمایش کامل بسته شوند، یا اگر به حفظ دید پنجره بیشتر از دور نگه داشتن هوای سرد علاقه دارید، چند گزینه پیش رویتان خواهید داشت. اما اگر بخواهید عایق ‌بندی پنجره خود را به شکلی که می‌تواند فصل به فصل، بدون نیاز به حذف روکش عایق آب و هوا و یا پوشش پنجره در فصل بهار و تعویض آنها در پاییز تغییر دهید، آنگاه گزینه‌ های شما تا حدودی کاهش پیدا میکنند. اما در هر دو مورد منطقی است که تا جایی که میخواهید بهره ‌وری انرژی خانه خود را با عایق کردن و تمیز کردن پنجره‌ های خود بهبود بخشید. بهبود عایق ‌بندی پنجره یکی از ارزان ‌ترین کارها است که می‌توانید برای صرفه‌ جویی در قبض انرژی خود انجام دهید.  

عایق کردن پنجره های قدیمی با درزگیرها

از مهمترین مشکلی که ممکن است برای هر فردی در طول دوران زندگیش اتفاق بیوفتد ورود نم و رطوبت و باران فراوان است که از لابه لای درز، شکاف پنجره ساختمان وارد فضای درونی منزل می گردد. با ورود آب، خسارت جبران ناپذیری برای صاحبان ساختمانی اتفاق خواهد افتاد. از جمله زردی دیوار منازل، بوی رطوبت زیاد که فضای داخل را در بر خواهد گرفت. نشست ساختمان و کنده شدن و ریزش مصالح ساختمانی دیوار داخلی فضای خانه و افزایش خسارت به اشیا درون منزل از مهمترین دغدغه هایی خواهد بود که صاحبان منازل را به شدت درگیر خواهد کرد. در واقع یکی از دلایل اصلی ورود آب به فضای داخل ساختمان، نصب و اجرای نادرست و غیر اصولی پنجره می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری پنجره قدیمی عایق کاری پنجره قدیمی, انواع عایق درزگیری

درزهای درب و پنجره یکی از راه هایی است که سرما به راحتی از محیط بیرون به فضای داخل نفوذ پیدا می‌کند و در نتیجه باعث سرد شدن فضای داخل منزل می شود که برای جلوگیری از این کار و صرفه جویی در مصرف انرژی حتما باید درز درب و پنجره ها را گرفته و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. همچنین بستن درزهای درب و پنجره به خصوص برای مناطقی که گرد و غبار زیادی دارد، برای جلوگیری از پرداخت هزینه های تعمیرات بخاری توصیه می شود. درب منزل به دلیل باز و بسته شدن در هنگام ورود و خروج، سرمایه زیادی را به فضای داخل منزل وارد می کند که برای جلوگیری از این کار می توانید با استفاده از مواد مخصوص پلاستیکی درزهای باز کنار درب و پنجره را پر کنید و یا از درزگیر وینیل و رزینی بادوام استفاده کنید، این درزگیر ها هزینه زیادی ندارند و در زمانی که بخواهید آنها را جدا کنید، به راحتی جدا می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.