ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از انواع عایق رطوبتی آب بندی ساختمان

استفاده از انواع عایق رطوبتی آب بندی ساختمان : عایق رطوبتی تشکیل یک مانع غیر قابل نفوذ بر روی سطوح کف، سقف، دیوارها و سایر اعضای سازه است. عملکرد عایق رطوبتی جلوگیری از نفوذ آب است. سطوح ساختمان در برابر آب و گاهی ضد آب ساخته می شوند. در اینجا برخی از مواد عایق رطوبتی رایج مورد استفاده در ساخت و سازهای ساختمانی آورده شده است. استفاده از غشای عایق رطوبتی مایع، مواد سیمانی، غشای مایع پلی اورتان و مواد قیری در عایق رطوبتی ساختمان ها رایج است. عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود.  

استفاده از انواع عایق رطوبتی آب بندی ساختمان

استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نم و رطوبت تاثیر نامطلوبی بر روی ساختمان می گذارد. جذب رطوبت توسط دیوار باعث متورم شدن روکش های گچی، ترک خوردگی و رشد قارچ و کپک می شود. عایق رطوبتی برای زیرزمین، دیوارها، حمام، آشپزخانه، بالکن، عرشه، تراس یا پشت بام، مخازن آب و استخرها و غیره ضروری است. عایق رطوبتی تشکیل یک مانع غیر قابل نفوذ بر روی سطوح کف، سقف، دیوارها و سایر اعضای سازه است. عملکرد عایق رطوبتی جلوگیری از نفوذ آب است. سطوح ساختمان در برابر آب و گاهی ضد آب ساخته می شوند. در اینجا برخی از مواد عایق رطوبتی رایج مورد استفاده در ساخت و سازهای ساختمانی آورده شده است. استفاده از غشای عایق رطوبتی مایع، مواد سیمانی، غشای مایع پلی اورتان و مواد قیری در عایق رطوبتی ساختمان ها رایج است. عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نم و رطوبت تاثیر نامطلوبی بر روی ساختمان می گذارد. جذب رطوبت توسط دیوار باعث متورم شدن روکش های گچی، ترک خوردگی و رشد قارچ و کپک می شود. عایق رطوبتی برای زیرزمین، دیوارها، حمام، آشپزخانه، بالکن، عرشه، تراس یا پشت بام، مخازن آب و استخرها و غیره ضروری است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی سفید عایق رطوبتی سفید, انواع پوشش های نانو

مزایای عایق رطوبتی نسبت به ایزوگام :

  • در اجرای ایزوگام نیاز است که سطح مورد نظر کاملا خشک باشد ولی عایق رطوبتی را می توان در هر زمان استفاده کرد.
  • برای نصب ایزوگام نیاز به یک فرد متخصص است ولی در اجرای عایق رطوبتی نیاز به فرد متخصص نیست و اجرای آن بسیار آسان است.
  • بعد از مدتی ایزوگام به علت تغییر دما ترک بر می دارد و باعث نفوذ رطوبت می شود ولی عایق رطوبتی بر اثر تغییرات دما مقاوم‌تر است.
  • هزینه اجرا و قیمت عایق رطوبتی کمتر از اجرای ایزوگام است.
  • ایزوگام مقاوم در برابر اشعه UV خورشید نیست ولی عایق رطوبتی در برابر اشعه UV نور خورشید مقاوم‌تر است.
  • در عایق بندی استخر اگر به جای عایق رطوبتی از ایزوگام استفاده کنید باعث پوسته پوسته شدن و کم شدن آب استخر تا 40 سانتی متری می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.