ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه انواع فوم الاستومری حرارتی و صوتی

عرضه انواع فوم الاستومری حرارتی و صوتی : انواع فوم الاستومری گرچه نسبت به پشم سنگ و پشم شیشه گران تر هستند. ولی به دلیل بی نیاز بودن از پوشش های مضاعف برای کاربردهای دمای پایین بسیار مقرون به صرفه می باشند. پایداری بسیار بالایی دارند. سریع ترین راه برای عایق حرارتی نمودن سیستم های لوله کشی آماده و ساخته شده. استفاده از انواع فوم الاستومری می باشد. اینگونه فوم ها ضریب انتقال حرارتی بسیار پائینی داشته. و انعطاف پذیر می باشند. و برای محیط هایی که فضای کاری کمی داشته باشند. بسیار مناسب هستند. انواع فوم الاستومری از جمله مواد سلولی انعطاف پذیر سلول بسته بوده. و بر پایه پلی وینیل کلراید ، نیتریل بوتادین رابر و یا اتیلین پروپیلن دیان مونومر رابر ساخته می شوند. لازم به ذکر است. در بازار صنعت ساختمان و تأسیسات، فوم های الاستومری را با نام عایق الاستومری ، عایق پتویی ، عایق رولی الاستومری و عایق صفحه ای الاستومری نیز می شناسند.  

عرضه انواع فوم الاستومری حرارتی و صوتی

عایق الاستومری از دو کلمه الاستیک و پلیمر الاستیک تولید می شود. ماده ای که از خانواده فوم ها مانند فوم پلی اتیلن است. سبک و نرم که به عنوان عایق گرما و سرما و عایق ضد ضربه کاربرد دارد. این عایق الاستومری حباب دار از پلیمر و از مواد های طبیعی و مصنوعی مانند لاستیک استایرن، بوتادین ، لاستیک بوتادین تولید می شود. موادی که عایق فوم را تشکیل می دهند ازمشتقات  نفت و تولید می شود. و به شکل دانه های تکه های ریز در سایز های متفاوت تولید می شوند. از این فوم در عایق کاری و محافظت از کالاهای حساس و شکستنی مانند ظروف و شیشه و مدار های الکترونیکی کامپیوتر استفاده می شود. کلاً نوعی عایق ضد ضربه و که در برابر سرما، گرما، نم و رطوبت مقاوم است. قیمت عایق الاستومری از پشم سنگ، پشم شیشه و فوم پلی اتیلن گرانتر است. اما خصوصیات و ویژگی های  پشم سنگ و پشم شیشه را ندارد و در مقابل حرات مستقیم آتش می گیرد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تاس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش های صوتی فومی

عایق الاستومری لوله ای که از نامش مشخص است کاملاً شبیه به لوله می باشد. ویکی دیگر از محصولات فوم لاستیکی می باشد. قیمت آن نسبت به فوم پلی اتیلن گران تر است. فوم عایق لوله به عنوان عایق برودتی و گرمایی و همچنین به عنوان عایق صدا در ساختمان ها برای عایق کاری لوله های فلزی و پی وی سی و مسی استفاده می شود. مانع از هدر رفت انرژی گرمایی و سرمایشی می شود.  و در مصرف سوخت نیز صرفه جویی می شود. عایق لوله ها در سایز های 5/8، 1/2، 3/4، 1، 1/4-1، 1/2-1، 2، 1/2-2، 3، 4 اینچ در انواع طول های متفاوت و در رنگ های آبی و مشکی تولید می شود. عایق لوله ها در ضخامت های 16 الی 114 میلیمتر بستگی به درجه حرارت لوله ها تولید می شوند. و محدوده دمایی میانگین آنها منفی 30 الی مثبت 90 درجه سانتی گرارد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.