ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین چسب ماستیک جهت آب بندی درز انبساط

بهترین چسب ماستیک جهت آب بندی درز انبساط : یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند . 

 

بهترین چسب ماستیک جهت آب بندی درز انبساط

نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد. محل تعبیه و استفاده از درز انبساط ساختمان در هر بنا متفاوت است و معیارهای زیادی هستند که جای قرار گیری درز انبساط را تعیین می‌کنند. برای تعیین محل دقیق درز انبساط و متناسب با نیاز ساختمان به وسعت آن، مهندسان و معماران با محاسبات دقیق و از روی نقشه عمل می‌کنند. چه معیارهایی برای تعیین محل درز انبساط ساختمان مورد توجه قرار می‌گیرد؟ جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی درزهای پل ها آب بندی درزهای پل ها, چسب ماستیک پل بتنی

برای تعیین درز انبساط در هر ساختمان به تعداد طبقات، متراژ زمین، نوع مصالح به کار گرفته شده در ساخت و در نهایت به ویژگی‌های آب و هوایی هر فصل در منطقه‌ای که ساختمان در آن قرار دارد؛ توجه می‌شود. پس فرمول کلی برای ساخت درز انبساط وجود ندارد؛ ولی به طور کلی برای ساختمان‌هایی که ارتفاع آن‌ها بیش از ۵۰ متر است، حتماً درز انبساط ساختمانی در نظر گرفته می‌شود و فرمولی که به صورت عام در رابطه با استفاده از درز انبساط وجود دارد این است که نسبت طول به عرض ساختمان مورد نظر از یک سوم بیشتر باشد؛ در این حالت مهندسان و متخصصین به بررسی دقیق ساختمان و محاسبات فنی و تخصصی می‌پردازند و درز انبساط ساختمان را تعبیه می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.