ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای درزگیری با عایق های قیر امولسیونی

اجرای درزگیری با عایق های قیر امولسیونی : قیر امولسیون در لغت به مخلوطی از دو مایع غیر قابل امتزاج که یکی از آنها در دیگری پراکنده شده باشد و از یکدیگر جدا نشدنی باشند ، امولسیون گفته می شود. قیر امولسیون مخلوطی از قیر و آب با یک ماده امولسیون کننده است. عامل امولسیون کننده قیر ماده ای است که از چسبیدن ذرات قیر به یکدیگر در آب جلوگیری می کند و باعث می شود قیر به طور کامل در آب پراکنده شود.به این ترتیب مولکولهای امولسیون کننده مولکولهای قیر را احاطه کرده و از تجمع و چسبیدن مجدد ذرات قیر به یکدیگر جلوگیری کرده و این ذرات توسط آب احاطه می شوند. از آنجا که تهیه تأسیسات و دستگاه های گرمایش قیر در مناطق دور افتاده نه امکان پذیر است و نه مقرون به صرفه ، متخصصان آسفالت سعی کردند به نوعی استفاده از قیر سرد در راه سازی را اجرا کنند. با ظهور امولسیون قیر ، نه تنها استفاده از قیر در سرما عملا امکان پذیر بود ، بلکه نقص در استفاده از قیرهای مخلوط در این مورد مشاهده نشد.  

اجرای درزگیری با عایق های قیر امولسیونی

درزگیری یک نوع کاربرد قیر امولسیونی است که در واقع نوعی لکه گیری در محل ترک­ هاست. قیر­های امولسیونی لاستیکی روشی مفید و ارزان برای پر کردن ترک­ های آسفالت برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل لایه­ های ساختاری راه­ ها هستند. پر کردن ترک­ ها بلافاصله پس از پیدایش، اهمیت زیادی دارند. این کار به خصوص در مناطق پر بارش یا در هنگام زمستان که دوره­ های انجماد و ذوب آب در ترک­ ها باعث تخریب بیشتر و جدی تر می­ شوند، اهمیت بیشتری پیدا می­ کند. در این روش محل ترک به وسیله دستگاه­ های خاص باز شده و سپس با استفاده از مواد درزگیر پر می­ شود. بدین ترتیب از نفوذ آب به داخل بدنه آسفالت روسازی و آسیب بیشتر راه جلوگیری می­ شود. همچنین اندود نفوذی کاربرد قیر امولسیونی است که برای آماده­ سازی سطح شنی راه، جهت پخش اولین قشر آسفالت سطحی، آسفالت سرد و یا آسفالت گرم، انجام می­ شود. اندود نفوذی علاوه بر آب بند کردن جسم راه از طریق نفوذ در خلل و فرج آن، موجب تثبیت سطح راه شنی و تسهیل چسبندگی قشر آسفالت به آن می­ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد قیر امولسیون کاربرد قیر امولسیون, درزگیری با قیر امولسیون

از قیر­های امولسیونی برای محافظت از بتن، لوله، شبکه­ های فولادی دفن شده در زمین و … می­توان استفاده کرد. برای بهبود خواص چسبندگی و همچسبی لایه پوشش قیری، به طور معمول از قیر امولسیونی پلیمری استفاده می­ شود. تکنیک استفاده از قیر امولسیونی در مورد مخلوط قیر­های نفتی و قطرانی نیز قابل استفاده است. مواد قطران در حالت مذاب مواد آروماتیک چند حلقه­ای خطرناکی را وارد هوا می­کنند. با استفاده از قیر­های امولسیونی، این خطرات رفع می­شود، در عوض مقاومت بسیار بالای مواد قطرانی، مقاومت در برابر عوامل محیطی قیر را نیز بالا برده و چسبندگی فوق العاده­ای به پوشش محافظتی قیر اعطا می ­کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.