ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق رطوبتی استخری جایگزین کلیه عایق‌ های سنتی

عایق رطوبتی استخری جایگزین کلیه عایق‌ های سنتی : عایق استخری باقابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر هرگونه محلول‌های شیمیایی مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. عایق رطوبتی استخر عاری از هرگونه حلال‌های اشتعال آور، غیر سمی، بدون بو و ضد قارچ و جلبک که بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا است. رنگی بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آبی بهبودیافته با خاصیت ویژه آب‌بندی می‌باشد که با پر کردن ترک‌های مویین مقاطع زیر آیند پوششی یکپارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و فاز آبی و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است. عایق استخری بهترین گزینه جهت رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه ممکن است.   

عایق رطوبتی استخری جایگزین کلیه عایق‌ های سنتی

قبل از استفاده از رنگ استخری نانو، تمام سطح استخر را با مواد ضد آب A80 دکترنانو در دو مرحله ماساژ میدهیم و سپس دو لایه رنگ استخری نانو را با فاصله ۴ تا ۶ ساعت نسبت به یکدیگر و به صورت عمود روی سطح اجرا می کنیم تا پوشش مقاوم و بهتری داشته باشد. همچنین اگر می خواهید لایه ها ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشند، بین دو لایه از مش فایبرگلاس استفاده نمایید. نکته دیگر اینکه شما می توانید برای اجرای عایق استخر ، به جای استفاده از رزین آب بند A80 و رنگ استخری کشسان، از یکی دیگر از محصولات دکترنانو به نام ایزوسمنت عایق دو جزئی رطوبتی که به منظور عایق بندی استخر نیز از آن استفاده می شود و دارای کیفیت بسیار بسیار بالایی است استفاده کنید. یکی از ویژگی های خوب این عایق این است که هم میتواند کار عایق بندی استخر را انجام دهد و هم به دلیل موجود بودن رنگ آبی آن ، کار رنگ استخری کشسان جهت زیبایی دادن به استخر را نیز انجام دهد.  همچنین اگر استخر شما سیمانی نبوده و سطح آن کاشی و سرامیک بود، می توانید از پوشش محافظ  نانو جهت ضد آب کردن استخر استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق استخری کرج عایق استخری کرج, انواع پوشش نانو

ساخت استخر و مخازن، نیازمند آب بندی، عایق کاری صد در صد و مقاوم کردن سازه در مقابل فشار آب می باشد. از موارد مهم که در اجرای عایق استخر باید به آن توجه کرد، عایق‌ بندی بولت‌ ها است.  در اکثر مخازن و استخرها جهت عایق‌کاری محل بولت‌ ها، از چسب‌ ها، درزگیر ها، انواع رزین‌ ها و چسب‌ های پایه آب و یا پایه شیمیایی استفاده می‌شود. این مواد با افزایش دمای آب (به دلیل نداشتن ضریب الاستیته مناسب) دچار ترک و پوسته شدن می‌شوند و مشکلاتی برای عایق‌ بندی به وجود می‌آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.