ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ایزوگام طرح دار جهت عایق بندی دیوار های ساختمان

ایزوگام طرح دار جهت عایق بندی دیوار های ساختمان  : ایزوگام های طرحدار نور خورشید را بازتاب نمی کنند و عابران و ساکنین ساختمان ها از این لحاظ اذیت نمی شوند. مهم ترین کاربرد این ایزوگام ها نیز زیباسازی می باشد. از این ایزوگام ها برای کف و دیواره های استخر نیز می توان استفاده کرد. ایزوگام طرح دار یک نمونه از انواع ایزوگام‌های روکش‌دار و مرغوب هستند که در بازار توانسته‌اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. این نوع از ایزوگام عموماً از جنس فویل می‌باشند و لازم است ازنظر عبور و نفوذ رطوبت، عایق باشند. استفاده از این فویل که عموماً از جنس آلومینیوم است، استحکام و زیبایی این نوع را ارتقا می‌دهد. لازم به ذکر است که ضخامت این فویل‌ها بسیار ناچیز است و به همین علت بر زیبایی آن‌ها اصلاً اثر سویی نخواهد داشت.  

ایزوگام طرح دار جهت عایق بندی دیوار های ساختمان

ایزوگام طرح دار معمولاً برای پوشش و عایق بندی دیواره خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری، کف استخر، سقف های شیروانی کاربرد زیادی دارد. همانطور که از اسم این عایق مشخص است، برعکس نمونه های قدیمی که ظاهری سیاه و بدون طرح دارند، سطح خارجی ایزوگام طرح دار با روکشی از طرح های متنوع همچون چوب، چمن، گرانیت، سنگ، سرامیک و … پوشانده شده است. این پوشش باعث افزایش مقاومت عایق می شود. از این رو نمایی بسیار زیبا و شکیل به سطح عایق شده می بخشد. در این صورت لزومی برای استفاده از مصالح نماکاری نیز وجود ندارد. مراحل اجرای ایزوگام طرح دار نیز مانند عایق های معمولی و بدون طرح، نیازمند رعایت برخی نکات و اصول برای نصب بدون نقص است. به این وسیله کیفیت، دوام و ماندگاری عایق تا سالیان طولانی حفظ و تضمین می شود. اولین اقدام برای استفاده از ایزوگام طرح دار، بازدید یک کارشناس از محل نصب عایق می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

ایزوگام طرح دار رطوبتی ایزوگام طرح دار رطوبتی، عایق رطوبتی ایزوگام

در اصل شما به این طریق مطمئن خواهید شد که ایزوگام برای بخش های مورد نظرتان کارایی لازم را دارند یا خیر! معمولاً از این نوع ایزوگام در بخش هایی از سازه که در معرض دید عموم قرار دارند استفاده می شود. مثلاً این نوع عایق برای ایزوله سازی دیوار ها در قسمت هایی که امکان نفوذ رطوبت به داخل ساختمان وجود دارد، انتخاب مناسبی می باشد. لازم به ذکر است که مزیت‌های ایزوگام رنگی طرح دار نسبت به سایر انواع آن علاوه بر عایق رطوبت بودن، استحکام مکانیکی بالای آن‌ها و همچنین مقاومت بالای این ایزوگام‌ها نسبت به اشعه‌های مختلف آفتاب همچون فرابنفش است. این نوع از انعطاف‌پذیری و کشش بالاتری نسبت به دیگر نمونه‌های عایق موجود در بازار برخوردار هستند. در فرمولاسیون این ایزوگام‌های طرحدار باید توجه زیادی به کار گرفته شود تا اشتباهی در محاسبات منجر به ایجاد تغییرات سویی در خواص آن‌ها همچون چسبندگی، استحکام و … نگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.