ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش نانو چسب آب بندی بتن و سازه ها

فروش نانو چسب آب بندی بتن و سازه ها : چسب بتن در ترکیب با بتن و ملات های ساخته شده از جمله سیمان و آهک موجب افزایش مقاومت کششی و جلوگیری از ایجاد ترک در ملات می شود همچنین چسب بتن قابل استفاده با گچ نیز می باشد و کارائی و حالت خمیری و روانی بتن و ملات تازه را بالا می برد. چسب بتن موجب افزایش مقاومت خمشی بتن را تا حداکثر 50% می شود همچنین با استفاده از این چسب بتن و افزایش چسبندگی بتن و مقاومت سایشی بتن نیر بالا می برد، همچنین با افزودن این چسب بتن و کاهش نفوذ آب و مواد شیمیایی و افزایش مقاومت تأثیر چشم گیری در مقابل یخبندان و یخ زدن بتن و ملات دارد.  

فروش نانو چسب آب بندی بتن و سازه ها

همچنین این افرودنی بتن (چسب بتن) تأثیر چشم گیری در افزایش مقاومت محصولات سیمانی در محیط های قلیائی و در مناطق شدید مرطوب دارد لازم به ذکر استاین چسب بتن هیچ گونه خورندگی بر روی میلگرد به جایی نمی گزارد. چسب بتن آب بند یک کوپلیمر مصنوعی است که پس از ترکیب و پراکنده شدن در مخلوط بتنی ، قدرت چسبانندگی ذرات مخلوط بتنی را ارتقاء داده و علاوه بر آن با تشکیل فیلم پلیمری در فضاهای خالی بین سنگدانه ها، پس از خشک شدن به روش پلاستیک این فضاهای خالی را پر نموده و نفوذ پذیری را به میزان فاحشی کاهش می دهد. نانو چسب بتن آب بند پس از سخت شدن بتن ، کاملا خشک شده و دیگر قابلیت انحلال در آب را نخواهد داشت. جهت‌ اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

چسب بتن آب بند چسب بتن آب بند، عایق آب بندی چسبی

چسب بتن در انواع مختلف تولید می‌شود. بسیاری از این انواع برای کاربردهای خاص بوده و حتی به صورت سفارشی برای پروژه خاصی تولید می‌شود، ولی معمولاً دو نوع آن قابل دسترس برای عموم است.

  • چسب بتن لاتکس (پلیمری)
  • چسب بتن اپوکسی
  • چسب بتن سازه‌ای
  • چسب بتن غیرسازه‌ای

ساختار شیمیایی چسب بتن لاتکس با مواد دسته پلیمری امولسیونی تهیه می‌شود. امولسیون به دو مایع که یکی از آنها در دیگری حل شده، ولی ذرات آن قابل تشخیص است، گفته می‌شود. لاتکس به صورت طبیعی و ترکیب شده با دیگر مواد قابل استفاده است. لاتکس طبیعی یک ماده الاستومتر است. مواد الاستومتر پس از وارد شدن نیرو تغییر شکل می‌دهند. خاصیت اصلی این مواد زمانی پدیدار می‌شود که نیروی وارد بر آنها حذف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.