ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای عایق محافظ و عایق ضد زنگ سوله و استراکچر در کرج

اجرای عایق محافظ و عایق ضد زنگ سوله و استراکچر در کرج : ضد زنگ سوله و استراکچر دقیقا همان چیزی است که شما برای براقیت و کیفیت مناسب به آن نیاز دارید. شفافیت، طولانی کردن عمر شید رنگی و همچنین تنوع رنگی در این ضد زنگ سوله می تواند برای مدت ها شما را از هرگونه آستر برای جلوگیری از زنگ زدگی بی نیاز کند. ضد زنگ سوله و استراکچر بر پایه رزین های آلکیدی تولید شده اند که به باعث تشکیل یک ماده روغنی شکل می شود و مقاومت بسیار بالایی نیز در انواع شرایط جوی دارد.   

اجرای عایق محافظ و عایق ضد زنگ سوله و استراکچر در کرج

همانطور که می دانیم با توجه به فعل و انفعالات فلزات نیاز است تا از ضدزنگ بر روی آنها استفاده شود تا زنگ نزنند طول عمر بالاتری داشته باشند. طرز استفاده از ضد زنگ بدین گونه است که قبل از نصب سازه های فلزی و جوشکاری و یا درب و پنجره ها ابتدا باید روی آنها ضدزنگ زده شود. عایق محافظ و ضد زنگ ماده‌ای است که با اضافه کردن آن به سطح فلز می‌توانید مقاومت آن را در برابر خوردگی و اکسایش با اکسیژن در رطوبت هوا، بالا برده و مانع از زنگ زدن آن شوید. در واقع استفاده از ضد زنگ یک اقدام مقرون به صرفه و بلند مدت، برای ایجاد اطمینان خاطر جهت جلوگیری از زنگ زدگی است. چرا که برای افزایش کاربرد فولاد و سایر فلزات باید از روش های محافظتی در برابر خوردگی استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ضد زنگ استراکچر ضد زنگ استراکچر, انواع محافظ سطوح ضد زنگ

در غیر این صورت :

  • مجبور به تعویض قطعه یا قسمتی از آن خواهید شد که لازمه آن پرداخت هزینه های بیشتر است.
  • علاوه بر این ، موجب می شود که طول عمر فولاد و فلزات مورد نظر تا حد قابل توجهی کاهش یابد.
  • همچنین باعث کاهش کارایی و افزایش هزینه های نگه داری از فلز می شود.

در ضد زنگ های با کیفیت رنگدانه های ضد خوردگی وجود دارد که خاصیت سطح فلز پایه را تغییر می دهد. با تغییر خاصیت سطح فلز مقاومت الکتریکی آن افزایش یافته و با جذب رطوبت ها از زنگ زدگی جلوگیری می کند. ضد زنگ‌ها خود نیز از ترکیبات مختلفی ساخته می‌شوند. برای مثال: ضد زنگ آلکیدی که یکی از پرکاربردترین ضد زنگ‌های موجود در بازار، بر پایه آلکید رزین ساخته و تولید می‌شود. برای استفاده از این مدل رنگ ضد زنگ آبی الوان نیاز به انجام آستر نمی باشد چون خودش به عنوان آستر مورد استفاده قرار می گیرد. به سطح زیرین به خوبی می چسبد و با لایه های آلکیدی بعد از خود سازگاری زیادی دارد. نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت زیادی دارد در شرایط گوناگون جزء محصولات با انعطاف پذیری بالا محسوب می شود. یکی از ویژگی های مهم این محصول خود آستری بودن آن است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.