ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید بهترین مواد و مصالح عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور

خرید بهترین مواد و مصالح عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور : بتن با وجود خصوصیات منحصر به فردی که دارد باعث گردیده به عنوان پر مصرف‌ترین ماده ساختمانی به شمار آید و دارای خصوصیاتی می‌باشد که حفظ شرایط بهره‌برداری و دوام آن مستلزم رعایت اصول حفاظت است. سازه‌های بتنی از سه منظر دوام، بهره‌برداری و زیبایی نیازمند آب‌بندی می باشند. آب‌بندی سازه‌های بتنی گویای لحاظ تمهیدات لازم برای جلوگیری از نفوذ یا عبور آب یا سایر مایعات از مقطع بتن می‌باشد. بدیهی است که مطمئن‌ترین روش و کارآمد‌ترین روش همواره آب‌بندی سازه‌های بتنی با به کارگیری تمهیدات در حین ساخت می‌باشد. این امر می‌تواند با استفاده از کاهش نفوذپذیری بتن، استفاده از افزودنی‌های بتن آب‌بند یا استفاده از پوشش‌های آب‌بندی در جهت فشار مثبت تحقق یابد.  

خرید بهترین مواد و مصالح عایق کاری و آب بندی چاله آسانسور

اما متاسفانه با این وجود در بسیاری از مواقع مشاهده می‌شود به دلایل اقتصادی و یا عدم آگاهی کافی سازندگان و تصمیم‌گیران این سیستم آب‌بندی در سازه‌های بتنی صورت نمی‌گیرد. باید توجه داشت که آب‌بندی بتن در بسیاری از مواقع با وجود اینکه ما شاهد ورود آب از قسمتی و خروج آن از سمتی دیگر نیستیم به لحاظ دوام سازه دارای اهمیت بالایی می‌باشد. پر واضح است عمده مشکلات بتن را از منظر دوام می‌توان به نفوذپذیری بتن در برابر گاز و آب نسبت داد. هم چنین بتن از لحاظ بهره‌برداری و زیبایی نیازمند آب‌بندی می‌باشد؛ از این رو بدیهی است که با کنترل و کاهش نفوذ یا عبور آب و سایر مایعات به درون آن می‌توان تا حدود زیادی بتن را در برابر عوامل مخرب حفاظت نمود. نوع اول مواد آب بند کننده چاله آسانسور که کاربرد بیشتری از نوع دوم دارد نفوذ گر می باشد، این محصول پایه سیمانی بوده و با داشتن میکرو ذرات فعال توانایی نفوذ در بتن رادر مجاورت رطوبت دارد , به طوری که با آهک و سیمان های ترکیب نشده واکنش داده و تشکیل کریستال می دهد، با ایجاد شبکه ای متراکم درون خلل و فرج بتن روزنه های آب بسته شده و سازه از درون اب بند می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی چاله آسانسور آب بندی چاله آسانسور, انواع پوشش عایق بندی

این روش بسیار موثر بوده و تغریبا اکثر چاله های آسانسور را می توان با این مواد و استفاده توام از مواد آنی گیر آب بندی نمود، ضمن آنکه ترکهای با ضخامت تا یک میلیمتر با این روش قابل آب بندی خواهند بود، اما ضعف عمده این مواد آن است که اگر کوچکترین آلودگی در سطح وجود داشته باشد و یا بتن چاله آسانسور خیلی قدیمی باشد و یا در ساخت بتن از بعضی مواد مضاف استفاده گردیده باشد و یا قبلا از مواد آب بندی در سطح دیواره های چاله آسانسور که از خانواده نفوذ گر نیستند استفاده شده باشد، عملکرد این مواد در آب بندی بسیار کاهش می یابد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.