ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تولید و اجرای عایق های رطوبتی قیر نفوذی در کرج

تولید و اجرای عایق های رطوبتی قیر نفوذی در کرج : در تهیه امولسیون قیر مقدار جزئی از یک ترکیب شیمیایی به منظور تسهیل درتشکیل گلوبولهای قیر و نیز تعلیق دائمی آنها به قیر اضافه می شود که امولسیونساز نامیده می شود اصولا در تهیه هر امولسیون بایستی از امو لسیون ساز استفاده شود و الا به محض خاتمه بهم زدن فوراً گلبولها به هم پیوسته و خود یک فاز پیوسته را تشکیل می دهند و نتیجه عمل تشکیل دو فاز پیوسته میباشد ولی در حضور امولسیونساز یک فیلم نازک از ترکیب شیمایی که به عنوان امو لسیون ساز به مخلوط اضافه شده است اطراف گلبولهای قیر را فرا می گیرد، این فیلم نازک به عنوان یک پوشش محافظ عمل کرده و از به هم پیوستن گلبولها جلوگیری میکند. امولسیونسازها به چهار دسته تقسیم می شوند که دسته اول و دوم آنها که دارای اهمیت بیشتری هستند.   

تولید و اجرای عایق های رطوبتی قیر نفوذی در کرج

درجه بندی نفوذی قیر به منظور تعیین قوام و میزان پایداری انواع قیرهای نیمه جامد مطرح شده و در اوایل قرن نوزدهم به شکل رسمی با استفاده از روش های آزمایشگاهی تخصصی اجرا گردید. درجه بندی قیر بر اساس این معیار، به منظور تعیین میزان نفوذ و نقطه نرمی قیر حاصل از فرایند های تقطیر، اکسیداسیون، شکست حرارتی، هوادهی و رسوب گذاری انجام شده و یک دسته بندی کلی از انواع قیر نفوذی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. قیرهای درجه نفوذی بر اساس نتایج آزمونهای درجه نفوذ و نقطه نرمی دسته بندی می شوند. رده بندی فقط بر اساس محدوده نفوذ می باشد، برای مثال قیر 60/40 درجه نفوذی بین 40 تا 60 و نقطه نرمی بین 48 تا oC56 دارد. دقت کنید که در هنگام رده بندی واحد درجه نفوذ بیان نمی شود. بخش عمده قیرهای نفوذی در راهسازی مصرف می شوند. در دو دهه آخر قرن بیستم در اغلب پروژه های راهسازی تمایل بیشتری به استفاده از قیرهای سفت به دلیل تولید آسفالتهای با خواص بالاتر در مقایسه با قیرهای نرم بوجود آمده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر نفوذی عایق بندی قیر نفوذی عایق بندی, انواع پوشش های رطوبتی

این ترکیب مشتق شده از نفت خام دارای تعداد بسیار زیادی از هیدروکربن هایی با وزن مولکولی بالا، آسفالتین، رزین، هترو اتم ها و فلزاتی مانند وانادیوم، نیکل و آهن است. بیشترین کاربرد این ترکیب کشسان، مربوط به صنایع ساختمان سازی، تولید عایق های رطوبتی، تولید برخی از ترکیبات شیمیایی و از همه مهمتر صنعت راه و جاده‌سازی بوده و در ترکیب با شن و ماسه، با عنوان آسفالت به منظور ترمیم، نوسازی و تاسیس جاده های داخل شهری و بین شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.