ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مقاومت در برابر صدمات فیزیکی سطوح توسط عایق الاستومری

 مقاومت در برابر صدمات فیزیکی سطوح توسط عایق الاستومری : برای عایق کاری سطوحی که نیاز به مقاومت در برابر صدمات فیزیکی و یا نور مستقیم خورشید را دارند از عایق های الاستومریک با روکش آلومینیوم پشت چسبدار استفاده می شود. این نوع فویل آلومینیومی دارای الیاف پلی استر ممزوج بوده و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید، عوامل جوی و ضربات فیزیکی دارند. از این نوع آلومینیوم پشت چسبدار برای پوشش عایق الاستومریک لوله ای و رولی استفاده می گردد. به دلیل انعطاف فوق العاده این نوع آلومینیوم پشت چسبدار بر روی فوم الاستومریک، بیشترین تقاضا جهت کاور کردن عایق های الاستومری را دارد. به علاوه از این نوع فویل آلومینیوم در صنایع مختلفی از جمله لوازم خانگی، حمل و نقل ریلی، خودروسازی، قطعات صنایع هوایی و ... استفاده می شود.   

 مقاومت در برابر صدمات فیزیکی سطوح توسط عایق الاستومری

عایق الاستومری در ابتدا در دهه ی 1900 میلادی توسعه یافت و تاثیر چشم گیری بر صنعت عایق گذاشت. بزرگ ترین وجه تمایز عایق الاستومری ساختار سلولی آن می باشد که سبب مقاومت بالای آن در برابر رطوبت می باشد. در درون عایق الاستومری میلیون ها موارد ریز و درشت وجود دارند که همگی در برابر مهاجرت مایع مقاومت می کنند. این ویژگی عایق الاستومری علاوه بر اینکه نفوذ رطوبت را مانع می شود، همچنین عملکرد پایدار و طولانی مدت انرژی را نیز تضمین می کند. فوم الاستومریک سلول بسته نفوذ پذیری آب را به حداقل رسانده و مانع نفوذ رطوبت می گردد. با اطمینان می توان گفت عایق الاستومری با قابلیت هایی که دارد، موجب می شود تا رطوبت و حرارت به داخل سیستم های سرمایشی و گرمایشی وارد نشود. عایق الاستومری از 3 مواد اصلی تشکیل شده است، این مواد عبارت اند از: مخلوط مواد لاستیک مصنوعی، به طور رایج لاستیک بوتادین نیتریل (NBR) و/ یا مونومر اتیلن_پرو پیلن دیین (EPDM) ، مواد وینیل کلرید (PVC) و در پایان استفاده از یک ماده ی کف کننده ی شیمایی در تولید عایق های الاستومری مرسوم می باشد. عایق الاستومری یک عایق حرارتی و رطوبتی می باشد. با استفاده از این محصول می توان نفوذ سرما و گرما به سیستم های سرمایشی و گرمایشی را مانع شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری دارای روکش عایق الاستومری دارای روکش, عایق الاسنومری آلومینیومی

عایق الاستومری فویلدار کاربرد خیلی زیادی در تاسیسات ساختمان ها دارد. جهت عایق نمودن مخازن،لوله ها و کانال های کولر از این کالا استفاده می شود. برای اینکه خود این محصول نیز عایق شود، از نوع عایق الاستومری فویلدار بهره می گیرند. روکش آلومینیومی ای که بر روی محصولات الاستومریک قرار می گیرد، بسیار مقاوم بوده و این محصول را در برابر هر گونه آسیب مقاوم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.