ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای یک لایه قیر امولسیون پریمکت اندود نفوذی در جاده

اجرای یک لایه قیر امولسیون پریمکت اندود نفوذی در جاده : اجرای یک لایه قیر امولسیون میان لایه اساس (Base) و اولین لایه مخلوط آسفالتی جاده می‌باشد که سبب آماده سازی سطح اساس برای اجرای لایه دیگر آسفالت روی آن می‌شود برای این کاربرد، از قیرامولسیون زودشکن (CRS) یا دیر شکن (CSS) و یا کند شکن (CMS) استفاده می‌شود.   

اجرای یک لایه قیر امولسیون پریمکت اندود نفوذی در جاده

اندود نفوذی به منظور آماده نمودن سطح راه شنی جهت بخش قشر آسفالت انجام می گرددقیر پریمکت که در سطح راه شنی پخش می گردد در داخل خلل و فرج آن نفوذ نموده و علاوه بر تحکیم سطح راه شنی سبب تسهیل چسبندگی قشر آسفالت به بدنه راه می گردد. پخش لایه‌ای نازک از قیرهای مخلوط با ویسکوزیته (کند روانی) کم را روی سطح تمام شده اساس ،‌ اندود نفوذی (پریمکت) گویند. این لایه نازک قیری به منظور آب بندی کردن سطوح غیر آسفالتی مصرف میگردد. و موجب چسبندگی دو لایه نیز می گردد. اندود نفوذی با استفاده از قیر محلول با غلظت کم و یا قیر امولسیون برای لایه دانـهای اساس و به منظور آماده سازی برای مرحله بعدی مـیباشـد. اهـداف بکـارگیری انـدود نفـوذی عبارتند از :

  • پوشاندن و به هم پیوستن ذرات شل در لایه اساس
  • برای سخت کردن سطح به منظور جلوگیری از به هم خوردن سطح در حین اجرا
  • غیر قابل نفوذ کردن سطح اساس در مقابل نفوذ آب
  • از بین بردن و کاهش حفره های مویینه
  • برای ایجاد پیوستگی بین اساس و دانه های آسفالت.
قیر امولسیون پریمکت قیر امولسیون پریمکت, عایق قیری رطوبتی

اگر چه اندود نفوذی به برای اصلاح سطح در نظر گرفته می شـود، ولـی تنهـا بایـد برای اهداف خاص از آن استفاده نمود و نباید به عنوان اصلاح سطح نهـایی ماننـد خـاک و یـاپوشش دوغابی استفاده شود. بعد از اندود نفـوذی حتمـا بایـد لایـه روسـازی بعـدی را مـورد استفاده قرار داد. در صورت عدم استفاده از مواد امولسیون ساز باعث افزایش سطح تماس مابین دو فاز و افزایش انرژی بین سطحی می گردد که این تعلیق با ثبات نمی باشد و دو ماده غیر قابل مخلوط آب و روغن ایجاد شده و دو فاز جدا تشکیل می دهند که با جدایی دو فاز سیستم به حالت با ثبات باز می گردد. استفاده از این نوع باعث کاهش آلایندهای محیط زیستی می گردد و با توجه به آنکه از نفت و حلال های قابل اشتعال استفاده نمی گردد خطر اشتعال در حمل و نقل کاهش می یابد. از این نوع در آسفالت سرد استفاده می گردد و در صورت مرطوب بودن محیط باید مجداداً به آن آب اضافه کرد و محتوای آن را به میزان 65% رساند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.