ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد ایزوگام پلیمری عایق رطوبتی ساختمانی در تهران کرج

کاربرد ایزوگام پلیمری عایق رطوبتی ساختمانی در تهران کرج : بخش عمده‌ای از مواد تشکیل‌ دهنده ایزوگام پلیمری را که به میزان تقریبی شصت تا هفتاد درصد است، قیر خالص تشکیل می‌دهد که نوع بسیار مرغوب‌تر و باکیفت‌تری نسبت به ایزوگام دمیده به‌شمار می‌رود. تولیدکنندگان این نوع ایزوگام، قیر خالص مورد نیاز را از پالایش نفت خام تهیه می‌کنند؛ به این صورت که بنزین، حلال‌های نفتی، نفت چراغ، نفت گاز و دیگر روغن‌ های سبک در برج‌های تقطیر پالایشگاه بر اثر حرارت دیدن نفت خام از آن جدا می‌شود. سپس در فشار عادی و در گرمای تقریبی بیش از ۳۸۰ درجه، ماده‌ای به نام قیر که معمولا به شکل جامد یا نیمه جامد است، باقی می‌ماند. جالب است بدانید که قیرهای خالص را با توجه به میزان درجه نفوذ آن‌ها نامگذاری می‌کنند.  

کاربرد ایزوگام پلیمری عایق رطوبتی ساختمانی در تهران کرج

ایزوگام پلیمری از قیر خالص ۶۰-۷۰ ساخته می‌شود و به دلیل استفاده از این نوع قیر دارای کیفیت و دوام بالا می‌باشد. قیمت ایزوگام پلیمری در مقایسه با قیمت ایزوگام دمیده بیشتر است. قیر ۶۰-۷۰ از پالایش نفت خام تولید می‌شود. تولید این نوع قیر در پالایشگاه و در برجهای تقطیر انجام می‌شود. نامگذاری قیرها با نام ۶۰-۷۰ بر اساس درجه نفوذ آن‌ها به انجام می‌رسد. این قیر برای آب‌بندی بام کاربرد دارد. ایزوگام‌های پلیمری در هنگام نصب بوی قیر دارند و چسبندگی آن‌ها نیز بالا است. به همین دلیل ضخامت کمتری نیز دارند. اولین مزیت ایزوگام پلیمری این است که ایزوگام در رده عایق های رطوبتی نوع A هستند و براساس استاندارد ملی کشور ساخته می شود. به علت کاربرد قیر خالص در تولید ایزوگام پلیمری این عایق از وزن مناسبی برخوردار است. همین موضوع مانع از به وجود آمدن باری اضافی بر روی سازه و ساختمان می شود. ایزوگام پلیمری انعطاف پذیری زیادی یعنی تا حدود منفی 5 درجه در فصل سرما دارد. البته انعطاف پذیری این عایق در فصل گرما تا حدود 100 درجه سانتی گراد است. ایزوگام پلیمری سال های زیادی (برابر با 15 سال) پس از نصب قابلیت ماندگاری دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد ایزوگام پلیمری کاربرد ایزوگام پلیمری, اجرای انواع ایزوگام

ایزوگام پلیمری و دمیده، از تفاوت های شایانی برخوردار هستند و اگر بخواهید به خرید عمده بهترین ایزوگام پلیمری تولید شده در دلیجان اقدام نمایید، ایزوگام بردین دلیجان می تواند نمونه یک ایزوگام خوب و باکیفیت به حساب آید. ایزوگام BPP و ایزوگام BOF دو نوع ایزوگام می باشند که بر پایه نوع قیر مصرفی در آن ها، تقسیم بندی شده اند. ایزوگام پلیمری یا ایزوگام اکسیده مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت می توانید در این مجموعه، خریداری نمایید. تولیدات ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر پالایشگاهی انجام می شود و این نوع قیر، به ایجاد مقاومت بالاتر و همچنین ارائه چسبندگی بیشتر ایزوگام، کمک بسیار موثری می نماید. روکش فویل آلومینیومی به کار رفته در تولید ایزوگام هم یکی از بخش های تشکیل دهنده ای می باشد که می تواند به افزایش طول عمر ایزوگام و محافظت از ایزوگام در برابر عوامل محیطی، کمک نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.