ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت آسفالت های حفاظتی و دامنه کاربرد آنها در بستر راه ها

قیمت آسفالت های حفاظتی و دامنه کاربرد آنها در بستر راه ها : آسفالت حفاظتی هم مانند سایر انواع آسفالت ها از ترکیب سنگ ریزه و قیر تشکیل شده است با این تفاوت که مقدار قیر آن زیاد است. اندازه های سنگ ها در این نوع آسفالت خیلی کوچک تر از انواع دیگر آسفالت است. یکی از هدف های ساختن این نوع آسفالت این است که از آن به عنوان یک لایه محافظت کننده و روکش روی سطح مورد نظر استفاده کنند. در واقع کاربرد اصلی این نوع آسفالت این است که از رسیدن آسیب به سطح های پشت بام یا پیاده رو ها یا هر جای دیگر جلوگیری کند. در واقع این نوع آسفالت روکشی است که بر روی ایزوگام می کشند و تا آسیب نبیند و دیرتر خراب شود.  

قیمت آسفالت های حفاظتی و دامنه کاربرد آنها در بستر راه ها

آسفالت های محافظتی انواع فراوانی دارند که به بعضی از انها اشاره می کنیم : آسفالت حفاظتی چند لایه، آسفالت حفاظتی یک لایه، آسفالت سرد پیش اندود، رد میکس، سیل کت، تک کت، پریمکت و …. در راه هایی که جدیدا احداث شده اند روی آسفالت اصلی ( گرم ) را با آسفالت حفاظتی چند لایه ای پوشش می دهند. بعد از ۳ تا ۵ سال که نشست ها و فرورفتگی های راه یا جاده معلوم شد راه را با دو تا سه لایه آسفالت گرم پوشش می دهند و به این صورت پروژه راه سازی به اتمام می رسد. پخش قیر در راه‌ های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می‌شود. ضخامت این نوع رویه سازی (میکروسرفیسینگ)، حداکثر ۱۲ میلی‌متر در ۲ لایه است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی‌شود و عملکرد سازه‌ای ندارد. در آسفالتهای حفاظتی از قیرهای محلول، قیرابه‌ها یا قیرهای خالص با کندروانی کم استفاده می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت حفاظتی انواع مختلفی با نام های تخصصی دارد :

  1. آسفالت محافظت کننده نوع یک لایه.
  2. آسفالت محافظت کننده نوع چند لایه.
  3. آسفالت محافظت کننده سرد پیش ساخته.
  4. آسفالت محافظت کننده مخصوص جاده.
  5. پرایم کوت.
  6. تک کوت.
  7. پوشش چسبی.

 انواع آسفالت های محافظتیانواع آسفالت های محافظتی, بهترین آسفالت کاری در کرج

دامنه کاربرد آسفالت حفاظتی :

آسفالت های حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌ های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است. قیمت آسفالت حفاظتی به نسبت انواع دیگر آسفالت پایین بوده و به همین خاطر در سراسر جهان کاربردهای زیادی دارد. به عنوان مثال از آن در جاده های فرعی که در آن ها رفت و آمد کم است استفاده می شود. آسفالت حفاظتی جز آسفالت های اصلی به حساب نمی آید و فقط لایه نازکی از آن جهت حفاظت از لایه اصلی آسفالت بر روی آن کشیده می شود. و یک نوع پوشش موقت در راهسازی به حساب می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.