ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پخش انواع عایق های رطوبتی سفید نانو

پخش انواع عایق های رطوبتی سفید نانو : عایق رطوبتی سفید در شرکت نانو اکریلیک به صورت تک جزئی ارائه میگردد. این عایق پلیمری از نظر ظاهری شباهت زیادی به رنگ دارد که پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند و به جهت الاستیسیته بالا (کش سانی ۱۰۰%) ترک و پوسته نمی گردد و توسط خود فرد قابل اجرا می باشد. عایق سفید بام که به عایق سفید نیز شناخته می شود بر پایه رزین های اکریلیک فرموله و ساخته شده و در فرمولاسیون آن به خواصی چون میزان انعطاف پذیری در برابر کشیدگی یا خاصیت الاسیته یا کشسان ، خاصیت مقاومت در برابر آب و رطوبت یا خاصیت ضد آب، میزان سفیدی که نقش مهمی در خنک نگه داشتن سقف در فصول گرم دارد و مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش نور خورشید که نقش مهمی در طول عمر عایق دارد توجه ویژه می گردد.  

پخش انواع عایق های رطوبتی سفید نانو

امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مدرن به دلیل خواص بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی، نظیر ایزوگام و سهولت در اجرا نسبت به روشهای سنتی، بسیار قابل توجه قرار گرفته است. عایق رطوبتی بام که عمدتاً با نام عایق سفید بام شناخته می شود، بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام می باشد. این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده است و پس از خشک شدن لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد. این مواد برای اجرا بر روی کلیه سطوحی که نیاز به عایق کاری دارند ؛ اعم از فلزی ، سیمانی ، موزائیک ، ایزوگام و آسفالت های ترک خورده ، چوب و کلیه سطـوح آماده سازی شده جهت اجرا ، غیر از سطوح چرب ، جلبک زده و خاکی ، مناسب می باشد.

عایق سفید بام عایق سفید بام, انواع پوشش رطوبتی

خواص و اثرات :

1- چسبندگی بسیار زیاد به انواع سطوح.
2- سهولت اجرا و پایداری طولانی.
3- مقاوم در برابر اشعه uv.
4-کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست.
5- مقرون به صرفه.
6-قابل شستشو و سهولت پاک شدن از آلودگی ها.
7- کاهش جذب و انتقال دما.
8- قابل اجراء در سطوح افقی ، عمودی و مورب.
9-تنوع رنگ.
10-بدون بو.
11- امکان اجرا برروی سطوح خیس.
12- قابلیت ترمیم فوری و آسان.
13- امکان کاهش مصرف سوخت در محیط های مسکونی و اداری جهت ایجاد سرما و گرما.
جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق رطوبتی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره کارشناس فروش : 09121754110 .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.