ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق کاری سینک های ظرفشویی با انواع چسب

عایق کاری سینک های ظرفشویی با انواع چسب : ماستیک متریالی است که با آن کار درزگیری و آب‌بندی کردن مصالحی از قبیل سنگ، آجر و کاشی را انجام می‌دهند و دارای انواع مختلفی از قبیل قیری، سیلیکون، پلی یورتان، پلی سولفید، اکریلیکی و … می‌باشند. این محصول چسبندگی بسیار بالایی به انواع متریال های ساختمانی مثل سنگ، فلزهای مختلف، بتن و متریال های دیگر را دارد. همچنین عمر طولانی دارد و بسیار باکیفیت است. با توجه به اینکه ماستیک ها غیر سمی هستند، به همین جهت می‌توان در مصارفی که با آب آشامیدنی برخورد دارند، به‌ راحتی استفاده شوند.  

عایق کاری سینک های ظرفشویی با انواع چسب

یکی از نکات مهم در رابطه با ماستیک های اکریلیکی (سیلیکون ماستیک ها) میزان چسبندگی این مواد بر روی سطوح مورد نظر است. شیشه، فلزات، چوب، آلومینیوم، UPVC، پی وی سی، سنگ و بتن از این چنین متریال هایی است که برای درزگیری آنها نیاز به سیلیکون ماستیک (خمیر ماستیک یا ماستیک سیلیکونایز) با کیفیت است. یکی از نکات مهم در نصب پنجره‌ها، درزبندی و آب‌بندی محصول است. در حال حاضر از دو نوع چسب سیلیکون و ماستیک برای نصب و آب بندی دور تا دور سینک استفاده می‌کنند که در این پست به مقایسه این دو می‌پردازیم. چسب سیلیکون آب‌بندی، محصولی برای گرفتن درزها و فضای اطراف سینک ظرفشویی بعد از نصب در فریم است. این چسب خاصیت ارتجاعی خود را در دماهای پایین از دست نداده و تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر مواد مختلف شیمیایی و همچنین اشعه‌های UV مقاوم است. انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و در برابر فشار و دماهای بالا مقاوم است و دارای قابلیت چسبندگی و درزگیری است. همچنین چسب سیلیکون محافظ مناسبی در برابر رشد قارچ و کپک محسوب می‌شود. یکی دیگر از موادی که برای آب‌بندی پنجره‌ها، استفاده می‌شود ماستیک است، چسبی همراه با ملات نازک که در هنگام نصب دور تا دور سینک قرار می‌گیرد. که به مرور زمان دچار ترک خوردگی و فرسودگی می‌شود. تجربه ۲۲ ساله شرکت گوهر ابنیه پایتخت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون هیچ گونه تردیدی محصولات ما را انتخاب می کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی سینک ظرفشویی عایق بندی سینک ظرفشویی, آب بندی دور تا دور سینک

در رابطه با این چسب سیلیکون ماستیک بایستی به این نکته اشاره کرد که این درزگیر پس از اعمال شدن بر روی پروفیل upvc یا پروفیل آلومینیوم ظرف مدت کوتاهی لایه می بندد که این لایه مقاوم، ضد آب و الاستیک با خاصیت جابجایی 10 الی 15 درصدی، برای طولانی مدت مقاوم در برابر رطوبت، آب و شرایط جوی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.