ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

طرز تهیه و اجرای ملات محافظ ایزوگام

طرز تهیه و اجرای ملات محافظ ایزوگام  : ایزوگام عایقی است که ضخامت نسبتا کمی دارد و هدف اصلی آن عایق‌کاری برای جلوگیری از ورود رطوبت به ساختمان است. ولی این عایق توانایی تحمل شرایط فشار و مواد شیمیایی و اجسام نوک تیز را ندارد و به آسانی می‌تواند در شرایط غیر استاندارد آسیب ببیند. به همین دلیل لازم است تا با روش‌هایی در زمانی که احتمال خرابی ایزوگام وجود دارد، از آن جلوگیری کنیم. یکی از روش‌های مفید برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به ایزوگام، استفاده از ملات ایزوگام است.  

طرز تهیه و اجرای ملات محافظ ایزوگام

ملات محافظ ایزوگام را می توان با سیمان و ماسه به روش قدیمی و سنتی تهیه کرد و روی ایزوگام قرار داد. این ملات می تواند یکی از عایق هایی باشد که دارای خواص نانو با رنگ روشن و سفید می باشد. این عایق ها سطح ایزوگام را از تماس مستقیم با عوامل و ضربه های خارجی محافظت کرده و قابلیت عایق بودن آن را افزایش می دهند. این عایق به دلیل رنگ روشن خود باعث کاهش دما در ایزوگام می شود. از طرفی این کاهش دما باعث افزایش عمر مفید آن می شود. همانطور که گفتیم ایزوگام یک عایق است. این عایق مقاومت زیادی در برابر فشار و مواد شیمیایی ندارد. شرایط نصب ایزوگام باید مناسب و مهیا باشد در غیر این صورت به راحتی آسیب می بیند و نیاز به تعمیر و تعویض دارد. ملات محافظ می‌ تواند با استفاده از سیمان و ماسه به صورت سنتی آماده‌سازی و سپس روی ایزوگام پوشانده شود یا می‌تواند از عایق‌های دارای مقاومت نانو با رنگ روشن و سفید باشد. این عایق‌ها علاوه بر اینکه سطح ایزوگام را از برخورد مستقیم با عوارض بیرونی محافظت می‌کنند، قدرت عایق‌کاری آن را نیز افزایش می‌دهند و همچنین به دلیل رنگ روشن، باعث کاهش دما در ایزوگام و در نتیجه افزایش عمر مفید آن می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق روی ایزوگام عایق روی ایزوگام, محافظ ایزوگام در کرج

برای پوشش سطح ایزوگام روش‌های مختلفی وجود دارد.

  1. استفاده از ملات سیمان و شن برای پوشش ایزوگام.
  2. استفاده از عایق‌های نانو برای پوشش ایزوگام.
  3. استفاده از سرامیک و موزائیک برای پوشش ایزوگام.

بسته به اینکه شرایط محل نصب ایزوگام به چه صورت باشد و با بررسی وضعیت هزینه و فایده‌ی روش‌های مختلف، می‌توان بهترین روش را برای حفاظت از ایزوگام در برابر خرابی به کار گرفت. عایق‌های نانو از بهترین روش‌ها برای استفاده به عنوان ملات ایزوگام هستند به دلیل اینکه وزن کمی دارند و در رنگ‌های روشن می‌توانند مقدار زیادی از اشعه‌ی خورشید را بازتاب کنند. افزایش دمای پشت بام و ایزوگام، علاوه بر اینکه مقدار مصرف انرژی را در ساختمان افزایش می‌دهد باعث کاهش عمر مفید ایزوگام و لزوم هزینه‌ی مجدد برای ترمیم آن خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد