ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربرد چسب ماستیک سفید پمادی در ساختمان

کاربرد چسب ماستیک سفید پمادی در ساختمان : از همه مهمتر اینکه کار با این چسب ها بسیار ساده است و شما با خرید یک بسته نانو چسب، می توانید خود به تنهایی هر جایی را که خواسته باشید بندکشی کنید و از نفوذ آب به زیر کاشی و سرامیک جلوگیری نمایید. آب بندی و رفع معضل نم دهی در روش سنتی با تخریب و بازسازی سطح و لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه زیاد و بهم ریختگی محیط زندگی همراه می باشد؛ حال آنکه با این روش بدون نیاز به تخریب قابل ترمیم می ­باشد.  

کاربرد چسب ماستیک سفید پمادی در ساختمان

نانو کامپوزیت های پلیمری به عنوان ترکیبی از دو فاز ماتریس پلیمری و فاز نانو شناخته می شوند. فاز نانو می بایست حداقل دارای یک بعد در مقیاس نانو باشد. این کامپوزیت ها از راه پخش کردن پرکننده ها (نانو ذرات، نانوالیاف و نانولوله های کربن) در ماتریس های پلیمری (گرمانرم و گرماسخت) تهیه می شوند. نانو تقویت کننده ها به سبب ابعاد کوچک و سطح تماس بزرگ، می توانند تلفیقی بی نظیر از خواص داشته باشند که دست یابی به آنها با پرکننده های میکرونی متداول، ممکن نیست. تولید کننده چسب بندکشی نانو انواع و اقسام چسب های نانو را به بازار عرضه کرده است. در این عرصه شرکت های مختفی در ایران در حال فعالیت می باشند. برای این که از قیمت پودر بندکشی، قیمت چسب نانو و یا قیمت چسب درزگیر سرامیک اطلاع حاصل کنید، می توانید با شرکت و یا نمایندگی شرکت گوهر ابنیه پایتخت وارد تماس شوید. آن ها در کنار این که قیمت را برایتان اعلام می کنند، همه مشخصات دیگر محصولات را هم خواهند گفت.

چسب ماستیک سفید پمادی چسب ماستیک سفید پمادی, ماستیک نانو تکنولوژی

محصول نانو ماستیک سفید (پمادی)، نسل جدیدی از چسب ماستیک با فناوری نوین می باشد. این محصول 100% عایق برای مصارف عمومی و درزگیری در بیشتر موارد اعم از صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد. نکته قابل توجه قابلیت چسبندگی این محصول به انواع سطوح می باشد، از جمله قابل اتصال به انواع کاشی ،سرامیک ،موزائیک، انواع سنگ، چوب و گچ، همچنین چسبندگی به انواع لوله (سبز ، سفید، پی وی سی ، آهنی) چسبندگی عالی به انواع پنجره (آلومینیم ، آهنی ، پی وی سی ) می باشد. قبل از اعمال نانو ماستیک سفید چنانچه نیاز به درزگیری باشد آن قسمت ها را شستشو و یا با یک دستمال مرطوب تمیز می کنیم بعد شروع به پر کزدن درزها با نانو ماستیک سفید می کنیم قسمت های مورد نیاز را با دستکش و با نوک انگشت صاف می کنیم و قسمت هایی که مورد نیاز نباشد سریعا پاک می کنیم چون بعد از خشک شدن پاک کردن آن کاری بسیار دشوار است نسبت به شرایط دمایی از 6 ساعت تا 24 ساعت فاصله می دهیم تا محیط کاملا خشک و آب بند شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.