ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

موارد مصرف نانو ماستیک جهت درزگیری در تهران

موارد مصرف نانو ماستیک جهت درزگیری در تهران : چسب ماده ای است که روی سطح اجسام استفاده می شود تا در فرایند چسبندگی، آنها را به شکل پایدار به هم متصل نماید. در قطعه نهایی تشکیل شده از اتصال دو بخش مجزا، لازم است تا چسب قابلیت ایجاد اتصال با هر دو بخش را داشته باشد. از مشخصه های چسب ها، به کاربردن مقدار کم آنها نسبت به وزن محصول نهایی است. اجرای این محصول در کنج ها هم با نازلی که سر تیوپ وصل می شود آسان می باشد و بعد از اعمال، محصول خودش را هم شکل با کنج یا درز می کند و هیچ محفظه هوایی باقی نمی ماند که بخواهد خودش را از آن کنج آزاد کند.  

موارد مصرف نانو ماستیک جهت درزگیری در تهران

موارد مصرف نانو ماستیک :

مزایا چسب ماستیک نانو مزایا چسب ماستیک نانو, عایق بندی سطوح با چسب

  1. درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان.
  2. پر کردن درزهای انبساطی دیواره ها ، سقف ها و کف ها و ترک های عمیق ساختمانی بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان.
  3. قابل استفاده در محل اتصال سیمان با چهارچوب پنجره های آهنی ، چوبی و حتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران.
  4. ترمیم درزهای باز شونده سطوح گچی (جای میخ، پیچ و ...).
  5. جهت درزگیری سینک های ظرفشویی و دستشویی.
  6. کناره ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب.
  7. قابلیت تغییر رنگ، فقط با اضافه کردن چند قطره رنگ پایه آب یا پلاستیک.
  8. درزگیری سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب (چنانچه باز کردن درزهای در سرویس های بهداشتی برایتان کار مشکلی باشد از این محصول استفاده نمود).

مراحل آماده سازی محل اجرای ماستیک :

  • ابتدا سطح مورد نظر را با برس فلزی، تیغ و … از هرگونه آلودگی، چربی، گرد و غبار و پوسیدگی های سطحی پاکسازی نموده و با یک دستمال نمدار محل مورد نظر را تمیز و خشک نمایید.
  • پس از آن، محتویات ظرف را با کاردک بهم زده تا کاملاً نرم و یکدست گردد. (ترمیم ترک های عمیق سازه و یا برطرف نمودن لقی سنگ و کاشی با استفاده ترکیب یک واحد L1090 و یک واحد آب و قبل از انجام مراحل آب بندی صورت می­ گیرد.)
  • درزگیری و ترمیم ترک تا ضخامت 5 میلیمتر : درب ظرف خمیر درزگیر را باز و ژل را در بین بند ها، ترک ها و محل های پاکسازی شده تزریق نموده و با نوک انگشت و یا کاردک روی آن را صاف نمایید. پس از گذشت 1 الی 2 ساعت (بسته به دمای محیط) خمیر درزگیر به گیرش اولیه خود رسیده و شروع به سفت شدن می نماید.در این فاصله اطراف بند ها و یا نقاطی که ناخواسته به ژل آغشته شده است را با تیغ و دستمال نمدار پاکسازی نمایید.

می توانید جهت اطلاع از فروش محصول و دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.