ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربردها آب بند کننده کف بالکن و تراس

کاربردها آب بند کننده کف بالکن و تراس : تراس و بالکن از جمله فضاهایی هستند که در بسیاری از موارد عایق بندی کردن آن‌ ها نادیده گرفته می‌شود؛ در صورتی که اهمیت عایق بندی این قسمت‌ های خانه، دست کمی از جاهای دیگر مانند حمام و دستشویی ندارد. در واقع از آنجایی که تراس نیز جزو پوشش حرارتی ساختمان محسوب می‌شود، عایق بندی آن با استفاده از متریال مناسب و استاندارد به منظور جلوگیری از هدررفت انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله هر آنچه را که باید درباره عایق بندی تراس بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب کاربردی همراه ما باشید.  

کاربردها آب بند کننده کف بالکن و تراس

عایق‌کاری تراس و بالکن یکی از مهم‌ترین مراحل در حفظ دوام و کارایی ساختمان است، زیرا این نواحی در معرض مستقیم عوامل جوی مانند باران، برف و تغییرات دما قرار دارند. عایق‌کاری مناسب مانع از نفوذ آب و رطوبت به لایه‌های زیرین ساختمان و جلوگیری از خرابی‌ها و مشکلات ساختاری مانند پوسیدگی و ترک خوردگی می‌شود. بسته به شرایط خاص سازه و تراس شما، هر کدام از موارد فوق می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای عایق بندی تراس باشد. همچنین میزان رطوبت، نرخ بارش، احتمال رشد کپک و قارچ در بتن و حتی جنس بتن در انتخاب نوع ماده عایق یا آب بند اهمیت زیادی دارد. نکته مهم اینکه در این زمینه حتما باید با کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه مشورت کنید و برای خرید عایق، صرفا براساس قیمت عایق پشم سنگ و دیگر محصولات مشابه تصمیم نگیرید. در غیر این صورت عایق کارایی لازم را نخواهد داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید تراس عایق سفید تراس, عایق کاری با مایع سفید

کاربردهای آب بند کننده کف بالکن و تراس چیست ؟

  • قابلیت اجرا بر روی تمامی سنگ های مصنوعی را دارد.
  • قابلیت اجرا روی سنگ های گرانیتی را دارد.
  • قابلیت اجرا روی سنگ های تراورتن را دارد.
  • روی سطوح سیمانی و بتنی قابل اجرا می باشد.
  • روی پارکت های چوبی قابل اجرا می باشد.
  • قابلیت اجرا روی سطح موزائیک و واش بتن را دارد.

تراس و بالکن سازه ای می باشد که از نظر مکانی کمی جلوتر از ساختمان ساخته می شود و به طور یقین در معرض باد و باران قرار می گیرد. به همین دلیل آب بندی این نقطه از سازه ساختمان اهمیت بالایی دارد. همچنین زیر سازی ساخت تراس و بالکن به بتن بستگی دارد. در واقع بتن این بخش از ساختمان را باید به درستی عایق و آب بندی نمائید که پس از اتمام کار دچار مشکل نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد