ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای رنگ عایق پوششی آبگریز در ساختمان

اجرای رنگ عایق پوششی آبگریز در ساختمان : رنگ عایق پوشش مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه رزین های امولسیونی اکریلیک و متیل اکریلات ساخته شده و محلول در آب می باشد که پس از خشک شدن، در برابر رطوبت کاملا مقاوم است. به دلیل محلول بودن در آب اشتعال ناپذیر، کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست است. رنگ عایق نانو پس از اجرا به یک لایه الاستیکی تبدیل و بدلیل خاصیت کشسانی، تحمل انقباض و انبساط بالایی دارد و در مقابل تغییرات دما مقاوم است. رنگ عایق نانو در ترک های سطوح بتنی نفوذ کرده و بتن را واتر پروف می کند.  

اجرای رنگ عایق پوششی آبگریز در ساختمان

این روزها بر خلاف گذشته رنگ‌ های ساختمانی تنوع بیشتری پیدا کرده و ویژگی‌های منحصر به فردی را نیز دارد که یکی از این نوع رنگ‌ها، رنگ نانو ساختمانی است. فناوری نانو در واقع یک دانش و تکنولوژی در مقیاس کمتر از یک میکرومتر است که نانو تکنولوژی تحقیق و بررسی ذرات بسیار کوچکی است که در زمینه‌های مختلفی مانند شیمی، زیست، فیزیک، دانش مواد و مصالح و مهندسی کاربرد دارد. رنگ عایق رطوبتی معمولاً از موادی با کیفیت بالا تشکیل شده است که شامل رزین‌ها، پیگمنت‌ها، افزودنی‌ها و حلال‌ها می‌باشد. این ترکیبات به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که بهترین عملکرد را در جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت ارائه دهند.

رزین‌ها: رزین‌های مورد استفاده در رنگ عایق رطوبتی معمولاً از نوع اکریلیک، پلی‌یورتان، اپوکسی یا سیلیکون هستند که مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارند.

پیگمنت‌ها: پیگمنت‌ها به رنگ اضافه می‌شوند تا جلوه‌ی رنگی و زیبایی مورد نظر را ایجاد کنند. این پیگمنت‌ها باید مقاومت بالایی در برابر اشعه UV داشته باشند تا رنگ با گذشت زمان تغییر نکند.

افزودنی‌ها: افزودنی‌های مختلفی به ترکیب رنگ اضافه می‌شوند تا خواص مختلفی مانند مقاومت در برابر کپک و جلبک، افزایش چسبندگی و انعطاف‌پذیری رنگ بهبود یابد.

حلال‌ها: حلال‌ها برای تنظیم ویسکوزیته رنگ و سهولت در اعمال آن به سطح استفاده می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری پایه آب رنگ استخری پایه آب, عایق بندی استخر در کرج

رنگ عایق مطابق با تکنولوژی روز اروپا بر پایه رزین‌های امولسیونی اکرولیک و متیل اکریلات ساخته شده و محلول درآب می‌باشد که پسازخشک شدن، در برابررطوبت کاملا مقاوم است. به دلیل محلول بودن درآب اشتعال ناپذیر،کاملا بهداشتی و غیر مضر برای انسان و محیط زیست است. رنگ عایق پوششی پس از اجرا به یک لایه الاستیکی تبدیل و بدلیل خاصیت کشسانی، تحمل انقباض و انبساط بالایی دارد و در مقابل تغییرات دما مقاوم است. رنگ عایق پوششی نانو در ترک های سطوح بتنی نفوذ کرده و بتن را واترپروف میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد