ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع روکش عایق پشت چسب دار محافظتی

انواع روکش عایق پشت چسب دار محافظتی : در روکش های حرارتی دولایه یا چسبدار، پس از اینکه روکش روی جسم مورد نظر قرار گرفت، حرارت داده می شود. بعد از حرارت دیدن قطر اولیه روکش کاهش می یابد و اصطلاحاً جمع می شود. نسبت این جمع شوندگی را ضریب جمع شوندگی می گویند که بشکل ۳:۱ نشان داده می شود. در این حالت یعنی قطر نهایی روکش به یک سوم قطر اولیه آن کاهش یافته است. همچنین ضریب های دیگر مانند ۴:۱ و ۲:۱ نیز موجود می باشند.  

انواع روکش عایق پشت چسب دار محافظتی

نوعی روکش محافظ پشت چسب دار که چسب در قسمت بیرونی رول پیچیده می شود. البته کار با آن را به صورت دستی دشوار می کند، اما برای استفاده با تفنگ انتقال چسب که در آن روکش دور غلتک رَزوه می شود، ایده آل است. در دماغه چسب تفنگ سمت بیرون. مخفف A.T.G. مخفف تفنگ انتقال چسب است. برای کار با تفنگ ATG، ماشه را فشار داده، غلتک را رها کرده و سپس دماغه را روی سطحی که قرار است چسبانده شود، فشار دهید و به عقب بکشید. غلتک چسب دو طرفه را می‌چرخاند، آستر را در حین حرکت می کَنَد و آن را در داخل تفنگ باز می‌کند. تمیز و ساده. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روکش عایق بندی لوله روکش عایق بندی لوله, انواع روش های عایق بندی لوله

از جمله کاربردهای این محصول نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. کاربرد جهت پوشش و حفاظت از بدنه خودروها.
  2. پوشش ورقهای کامپوزیت و ورقهای گالوانیزه.
  3. پروفیل های یو پی وی سی upvc و شاخه های آلومینیومی نیز از نایلون بدون اثر استفاده می کنند.
  4. ورق استیل آینه یا همان ورق های میرور و ورق های دکوراتیو در بسته بندی با نایلون پشت چسبدار پوشیده می شوند.
  5. در بسته بندی ورق های آلومینیومی نیز از نایلون بدون اثر پشت چسبدار استفاده می شود.
  6.  و … تنوع استفاده از روکش های محافظ بسیار بالاست که در بالا فقط به چند مورد آن اشاره شد.

این نوع روکش محافظ چسب دار به طور خاص برای نصب آثار هنری بر روی کاغذ یا تخته شاسی طراحی شده اند. همچنین از آن ها برای چسباندن حصیر و تخته پشتی به یکدیگر در امتداد لبه بالایی، چیزی که «لوله» نامیده می شود، استفاده می شود، به طوری که در قاب هم تراز باقی می مانند. روکشهای نصب و لولا کردن کاغذ به سادگی، با استفاده از چسب هایی که روکش آن از کاغذ ساخته شده است مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد