ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع مختلف فوم بتن عایق بندی سازه ها

انواع مختلف فوم بتن عایق بندی سازه ها : فوم بتن یا بتن سبک به عنوان مصالحی که چگالی آن بطور قابل ملاحظه ای از بتن معمولی پایین تر است میتواند نقش موثری در کاهش وزن ساختمان ها، به ویژه در قسمت غیره سازه ای داشته باشد. فوم بتن پوششی ست سبک و مقاوم که برای مصارف گوناگون در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از ترکیب سیمان, ماسه نرم, آب و فوم (ماده شیمیایی تولید کننده کف) ساخته شده است. این مخلوط ماده ای متخلخل با وزن سبک ایجاد میکند که قدرت و دوام آن بالا می باشد. بتن همراه با ماده کف ساز با پایه پروتئین حیوانی را بتن فوم می نامند. این نوع بتن علاوه بر داشتن مزایای بتن معمولی خواص دیگری مانند وزن مخصوص کم و مقاومت فشاری بالا را نیز دارا می باشد سبکی این بتن در مقاوم سازی سازه های بتنی و ساختمانی باعث کاهش بار مرده ساختمان، صرفه جویی در حجم خاکبرداری و بتن مصرف شده در فونداسیون ها و همچنین کاهش بارهای زلزله می گردد.  

انواع مختلف فوم بتن عایق بندی سازه ها

برای افزایش کارایی این محصول در پروژه های مختلف مقدار اختلاط و افزودنی های مورد نیاز طبق تجربیات و استانداردهای کشورهای آلمان، انگلیس و آمریکا تنظیم و تهیه می گردد و برای تولید نهایی و آزمایشهای مقاومت بر روی آنها صورت می گیرد. برای تولید این بتن از ملات ماسه، سیمان، ماسه بادی، ملات بتن فوم (از نوع پروتئین حیوانی) و افزودنی های مجاز استفاده می گردد.  برای استفاده بهینه از این محصول ابتدا وزن مخصوص و مقاومت فشاری آن برای کاربری های مورد نظر در پروژه تعریف شده و بر اساس آن بتن با اختلاط مناسب و افزودنی های مورد نیاز بر اساس دستورالعمل ها و تجربیات قبلی تولید میشود که در حین تولید توسط استانداردهای بین المللی کشورهای آلمان، انگلیس و آمریکا فرموله می گردد. امروزه در اکثر پروژه های ساخت و ساز تا حد امکان سعی می شود از مصالح  سبک و مقاوم استفاده شود. مصالحی که وزن اضافی بر ساختمان وارد نکنند و مقاومت و طول عمر آن را بالا ببرند. گاهی اوقات نیز زمان در پروژه های ساخت اهمیت زیادی دارد, به همین منظور می توان از مصالحی استفاده نمود که کار با آنها مدت زمان زیادی صرف نمی کند. فوم بتن یکی از مصالحی ست که به راحتی می توان از آن استفاده کرد و از مزیت عایق بودن آن بهره برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم بتن شیب بندی فوم بتن شیب بندی, عایق زیر فوم بتن

دو نوع مایع فوم بتن وجود دارد: 1 مایع فوم بتن شیمیایی 2 مایع فوم بتن پروتئینه

مایع فوم بتن شیمیایی انواع مختلفی دارد و می توان این نوع را یکی از پرکاربردترین فوم ها در بازار دانست که استقبال زیادی از این نوع فوم بتن شده است. این ماده حجم و کف کنندگی بسیار زیادی دارد از این رو باعث شده استفاده از این محصول صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد.

مایع فوم بتن پروتئینه ابتدا در گذشته های دوراز خون حیوانات گرفته می شده و همچنان ازضایعات کشتارگاه ها تهیه می شود که این بسیار بوی نامطبوعی دارد و برای تولید این محصول به فضای بسیار بزرگ که دور از مناطق مسکونی باشد نیاز است و همین عوامل پیچیده تولید این محصول را سخت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد