ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش صحیح عایق کاری دیوار جانبی باران‌گیر

روش صحیح عایق کاری دیوار جانبی باران‌گیر : یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که در صنعت ساختمان‌سازی مدرن امروزی مورد توجه قرار گرفته است صرفه‌جویی در انرژی‌ها و کاهش هزینه‌های انرژی است. در اصل مواد و مصالح جدید در جهت ارزان‌سازی، ایمن‌سازی، سریع سازی و کاهش هزینه‌ها به کار می‌روند. دیوارها به عنوان یکی از ارکان و اجزای اصلی ساختمان‌ها می‌توانند تعیین کننده چهارچوب اصلی سازه، پارتیشن‌بندی‌ها و … باشند به همین دلیل می‌توانند نقش پررنگی در مصرف انرژی‌ها داشته باشند. چنانچه دیوارهای ساختمان به شکل اصولی عایق سازی شوند می‌توانند ۳۵ تا ۵۵ درصد در کاهش مصرف انرژی‌های مختلف مؤثر باشند. در ادامه مطلب به بررسی روش‌ها و راهکارهای عایق سازی دیوارها پرداخته می‌شود.  

روش صحیح عایق کاری دیوار جانبی باران‌گیر

دیوار برشی به دیواری اطلاق می‌شود که از قطعات برشی ساخته شده است. این دیوارها وظیفه خنثی کردن بارهای جانبی وارد شده بر ساختمان را بر عهده دارند و ی می توانند مقاومت ساختمان را در برابر عواملی همچون زلزله افزایش دهند. برای عایق کاری این دیوارها نیز روش های مختلفی وجود دارد بهترین آنها استفاده از موم پرایمر است. این موم به صورت کامل درز و شکاف های دیوار را پر می کند و مانع از ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری دیوارها عایق کاری دیوارها, انواع عایق دیواری

مراحل اجرای عایق کاری دیوار :

  1. ابتدا از تمیز بودن زیر کار اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز اقدام به تمیز نمودن سطح کار نمایید.
  2. اگر چنانچه قبلاً رنگ‌آمیزی شده و پوسته دارد، پوسته رنگ‌ها را کامل از سطح بگیرید سپس پرایمر زیر کار را که معمولاً 200 گرم در مترمربع استفاده می‌شود به‌وسیله غلتک در یک مرحله روی دیوار جانبی اعمال نمایید.
  3. در ادامه به‌غیراز ترک‌های مویی ترک‌های عمقی را با بتونه الاستیک که آماده است را در یک یا دو مرحله بپوشانید.
  4. بعد از خشک شدن پرایمر و بتونه عایق دیوار باران‌گیر روی سطح کار به‌وسیله غلتک شروع به اجرا نمایید و این کار را در دو مرحله به فاصله زمانی 4 ساعت انجام دهید.
  5. بعد از اتمام لایه دوم درنهایت چک و کنترل کنید و در صورت نبودن ایراد در کار عملیات عایق‌کاری دیوار جانبی به اتمام رسیده.
  •  عمر مفید این محصولات بالای 30 سال است.
  •  نکته بسیار مهم در اجرای عایق دیوار این است که قبل و بعد از اجرای عایق دیوار از عدم مرطوب و خشک بودن سطح اطمینان حاصل نمایید.
  •  در صورتی که هرگونه ابهام یا سؤالی داشته باشید شرکت ما آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.