ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش های حرفه ای عایق کاری مخزن پلی اتیلن

روش های حرفه ای عایق کاری مخزن پلی اتیلن : قیمت این مخزن نسبت به سایر مخازن مناسب‌تر است و قابلیت تولید این مخازن در ابعاد مختلف این مخازن را تبدیل به مخازنی پرفروش کرده است. این مخزن دارای قابلیت ذخیره سیالات گوناگون در درجه حرارت‌های پایین‌تر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد و فشار محیطی است. این مخزن نوعی مخزن آب است که به دلیل قیمت مناسب و دیگر مزایای این مخازن بیشترین کاربرد در حوزه نگهداری آب شرب دارند. منبع پلی اتیلن برای آب شرب دارای چند لایه می‌توانند باشند. مخزن پلی اتیلن چند لایه علاوه بر چند لایه بودند به صورت تک لایه و ضخامت های بالاتر را نیز می‌توانند تولید شوند.  

روش های حرفه ای عایق کاری مخزن پلی اتیلن

 مخزن پلی اتیلن آب شرب دارای لایه نهایی داخلی بدون هیچ گونه افزودنی است. منبع پلی اتیلن آب به روش های دستی و به صورت ساخت در محل نیز امکان تولید دارند. مخازن آب شرب پلی اتیلن ساخت در محل، امروزه بازار گسترده‌ای را به خود اختصاص داده اند. مخزن پلی اتیلن ساخت در محل، به صورت عمده با ضخامت‌های ۱۰ میلی‌متر به بالا و در محل پروژه ساخته می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق کاری مخازن پلی اتیلن عایق کاری مخازن پلی اتیلن, بهترین عایق مخزن

روش های حرفه ای عایق کاری مخزن :

  • پلی یورتان یا پلی اورتان : اسپری فوم پلی یورتان یا پلی اورتان سابقه ای طولانی در عایق سازی ساختمان دارد اما قابلیت هایش به آن محدود نمی شود؛ چرا که می توان از پلی اورتان برای عایق سازی مخزن آب ، اسید و مواد شیمیایی استفاده کرد. این فوم ابتدا به شکل مایع بر روی سطح مخزن ریخته می شود و سپس کم کم پخش و یکدست شده و خشک می شود.
  • پودر پلیمری : پودر های پلیمری که اغلب بر پایه  آکریلیک یا استایرن آکریلیک اند ابتدا با آب و سیمان ترکیب شده و سپس سطح بدنه مخزن را می پوشانند. از همین رو به آن ها آب بندی سیمانی نیز گفته می شود. این روش بیشتر از اینکه عایق دمایی خوبی باشد، برای پوشاندن ترک های بدنه کاربرد دارد.
  • پلی اوره : اسپری فوم پلی اوره ساختار و کاربردی مشابه با اسپری فوم پلی اورتان دارد اما ویژگی های آن کمی متفاوت است. به شکلی که پلی یورتان عایق حرارتی قوی تری است اما پلی اوره محافظت بهتری در مقابل خورندگی و زنگ زدگی دارد.
  • رنگ اپوکسی: پوشش رنگ اپوکسی از بیسفنول A در کنار یک سخت کننده مانند پلی آمین ها تشکیل شده است.
  • عایق ترموپلاستیک : پلی اتیلن و پلی پروپیلن دو عایق ترموپلاستیک پر طرفدار هستند که برای عایق کاری سطح بیرونی و داخلی مخازن فلزی کاربرد دارند.
  • الیاف معدنی : الیاف معدنی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به شکل های مختلفی برای عایق سازی مخزن مورد استفاده قرار می گیرند. پشم سنگ مقاومت بالاتری نسبت به پشم شیشه دارد.
  • پنل عایق : پنل های عایق در واقع تخته های خشک اما عایقی هستند که در کنار یکدیگر چیده می شوند تا سطح بیرونی مخزن را به طور کامل بپوشانند. پنل های عایق معمولا از جنس پلی استایرن تخته اکسترود شده یا پلی استایرن منبسط شده که در بازار به آن ها یونولیت نیز می گویند ساخته شده اند.
  • ژئو ممبران : ورقه های ژئوممبران که احتمالا آن ها را بیش از هر جای دیگری در استخر های کشاورزی دیده اید، عایق هایی هستند که معمولا از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته می شوند. ژئوممبران بیشتر در عایق بندی سطح داخلی به کار گرفته می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.