ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

پرکاربردترین محصول عایق الاستومری عایق بندی

پرکاربردترین محصول عایق الاستومری عایق بندی : عایق الاستومری در مکان ها و در امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین موارد مصرف عایق الاستومری در صنعت ساختمان سازی می باشد. اغلب برای عایق کاری تاسیسات ساختمانی از این محصول استفاده می شود. عایق کاری کانال های کولر و همچنین لوله های آب سرد و گرم در ساختمان ها با اینگونه عایق ها انجام می شود. برای عایق اتصالات و مخازن و نیز در صنعت خودروسازی از این کالا استفاده می شود. همچنین برای عایق نمودن صدا در استودیوهای ضبط صدا، سالن های همایش، سالن های تاتر و موسیقی از عایق الاستومری شانه تخم مرغی استفاده می شود.  

پرکاربردترین محصول عایق الاستومری عایق بندی

با کمی مطالعه و تحقیق درباره ی محصول عایق الاستومری متوجه خواهیم شد که این محصول در انواع و ابعاد گوناگونی تولید و مصرف می شود. بی شک عایق الاستومریک یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات برای عایق نمودن امور مختلف می باشد. این کالا بسیار آسان نصب شده و بیشترین بازدهی را برای افراد دارد به همین دلیل عایق الاستومریک مورد علاقه ی کارفرمایان می باشد. عایق الاستومری به جهت دارا بودن ساختار غیر سمی، به محیط زیست آسیبی وارد نخواهد کرد. محدوده دمایی 40- تا 180+ درجه سانتیگراد را می توان به عنوان مقاومت حرارتی این عایق در نظر گرفت. این عایق در مقابل شرایط جوی سخت همچون برف، طوفان و تگرگ دارای مقاومت زیادی می باشد. این عایق ها دچار ترک خوردگی در سرما نشده و در برابر گرما نیز جاری نخواهد شد. سهولت در اجرا و نصب، از دیگر مزایای آن به شمار می رود. این محصول علاوه بر کاهش میزان هزینه های اقتصادی، سرعت انجام پروژه را نیز افزایش خواهد داد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, عایق های حرارتی

ویژگی های معمول عایق الاستومری :

  • عایق الاستومری به دلیل ویژگی های استثنایی در سیستم های مکانیکی سرد، به عنوان عایق لوله و صنایع لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این عایق به دلیل نفوذپذیری کم بخار آب، دارا بودن ساختار سلول بسته و بازدارنده فاز بخار داخلی یک انتخاب ایده آل برای محافظت از لوله ها در ساختمان سازی است. زمانی که در صنعت ساختمان سازی آب یا رطوبت به لوله و سپس عایق نفوذ می کند، هر نوع عایقی باشد، به علت اینکه سلول های آن باز است، امکان آسیب و کپک وجود دارد؛ ولی عایق های الاستومری با ویژگی های منحصر به فرد مانع از این اتفاقات می شوند.
  • ضخامت مناسب یکی از ویژگی های ایده آل عایق الاستومری است. عواملی مانند دمای سیال، گاز در لوله یا تجهیزات، نوع لوله، دمای محیط، رطوبت و محل استفاده در انتخاب عایق نقش مهمی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.