ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تکنیک نصب پانل های کامپوزیت آلومینیومی سازه

تکنیک نصب پانل های کامپوزیت آلومینیومی سازه : همان طور که میدانیم ساندویچ پانل‌ ها از مصالح نوین در ساخت و ساز به شمار می روند که از دو لایه فلزی در طرفین ویک لایه عایق میانی تشکیل شده است.در ساندویچ پانل های کامپوزیت لایه هسته مرکزی ضعیف و حجیم از نوع لانه زنبوری می‌باشد و از جنس پلی اتیلن می‌باشد. ورق‌ها در ساندویچ پانل کامپوزیت از جنس فولاد کربن و یا ورق آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ بوده که با لایه ای از چسب روی هسته مرکزی سوار می‌شوند.سپس در ادامه در۲طرف لایه رنگ پلی استر،و بعد از آن لایه چسب عایق ضد خش ،و در نهایت پوشش محافظ ضد خش قرار می‌گیرد. عایق الکتریکی برتر محفظه پلیمری عایق های کامپوزیتی دارای خواص عایق الکتریکی عالی است و از جریان جریان در امتداد سطح عایق جلوگیری می کند.  

تکنیک نصب پانل های کامپوزیت آلومینیومی سازه

این به حفظ یکپارچگی و قابلیت اطمینان سیستم انتقال یا توزیع برق کمک می کند. مقاومت در برابر آلودگی و ردیابی محفظه لاستیکی سیلیکونی عایق های کامپوزیتی دارای سطح آبگریز است که در برابر تجمع کثیفی، گرد و غبار و آلاینده ها مقاومت می کند. این امر خطر ردیابی الکتریکی و فلاش اوور را حتی در محیط های آلوده یا آلوده کاهش می دهد. دوام افزایش یافته عایق های کامپوزیت مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه UV، هوازدگی و خوردگی شیمیایی دارند. آنها می توانند شرایط محیطی سخت را تحمل کنند و خواص الکتریکی و مکانیکی خود را در طول عمر طولانی حفظ کنند. انعطاف‌پذیری طراحی در عایق‌ های کامپوزیتی را می‌توان در طیف گسترده‌ای از اشکال و اندازه‌ها برای مطابقت با کاربردهای خاص و رتبه‌بندی ولتاژ تولید کرد. طراحی انعطاف پذیر آنها امکان سفارشی سازی و بهینه سازی را بر اساس الزامات سیستم قدرت فراهم می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق های کراسلینک انواع عایق های کراسلینک, ورق عایق کاری پلی اتیلن

عایق های کامپوزیت معمولاً در خطوط انتقال و توزیع نیروی هوایی، پست ها و سایر سیستم های الکتریکی استفاده می شوند که در آن استحکام مکانیکی بالا، طراحی سبک وزن و عملکرد عایق قابل اعتماد بسیار مهم است. آنها به دلیل مزایای متعدد و توانایی آنها در ارائه عایق الکتریکی قابل اعتماد و کارآمد در شرایط کاری سخت، به طور فزاینده ای در صنعت محبوب شده اند. ساندویچ پانل کامپوزیت از نظر ساختاری با سایر پانل‌ها تفاوتی نداشته و همانند سایر پانل‌های ساندویچی از دو لایه ورق به همراه فوم عایق میانی ساخته شده‌اند. تنها تفاوتی که پانل کامپوزیت با سایر پانل‌ها دارد این است که این نوع مصالح از پلی‌اتیلن و پلی استایرن به شکل لانه‌زنبوری ساخته می‌شوند. ورق‌ استفاده شده در ساندویچ پنل کامپوزیت از جنس ورق آلومینیوم و فولاد ضدزنگ بوده که از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.