ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

طراحی و ساخت روف گاردن با عایق نانو رشت

طراحی و ساخت روف گاردن با عایق نانو رشت : در طراحی روف گاردن یا بام سبز حتما پوشش گیاهی نیز در نظر گرفته می شود. گل و گیاهانی که در این فضا کاشته می شوند نیاز به آب و سقف نیاز به آب بندی دارد. در واقع آب بندی و عایق بندی فرآیند مهمی است که با انجام آن، از نفوذ و نشت آب جلوگیری می شود. برای هر چه بهتر اجرا شدن آن، باید از روش های اصولی و استاندارد و از متریال باکیفیت استفاده شود. اگر این پروژه به درستی انجام بگیرد در آینده از به وجود آمدن مشکلات فراوانی جلوگیری می شود. در غیر این صورت به زودی شاهد نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان خواهید بود و مشکلات جدی را تجربه می کنید.  

طراحی و ساخت روف گاردن با عایق نانو رشت

وجود فضای سبز روی پشت بام خانه‌ها همان چیزی است که طراوت و تازگی را به شهرها برمی‌ گرداند. این فضای سبز که تحت عنوان روف گاردن شناخته می‌شود، از افزایش حرارت ساختمان نیز جلوگیری می‌کند و روی پشت بام اکثر سازه‌ ها قابل اجراست اما برای اینکه به ساختمان آسیبی نرسد، باید زیرسازی درست انجام شده و کاملا عایق‌بندی شود. در این مقاله انواع متریال مورد استفاده را معرفی می‌کنیم و نحوه عایق بندی روف گاردن را توضیح می‌دهیم.  عایق بندی روف گاردن یکی از مراحل مهم در ساخت و نگهداری روف گاردن است. عایق بندی روف گاردن مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

  • کاهش مصرف انرژی: عایق بندی روف گاردن باعث می شود که گرمای تابستان و سرمای زمستان کمتر به داخل روف گاردن نفوذ کند. این امر باعث کاهش مصرف انرژی برای گرمایش و سرمایش روف گاردن می شود.
  • افزایش عمر مفید روف گاردن: عایق بندی روف گاردن باعث می شود که روف گاردن در برابر عوامل مخرب محیطی مانند گرما، سرما، رطوبت، و اشعه UV خورشید محافظت شود. این امر باعث افزایش عمر مفید روف گاردن می شود.
  • بهبود کیفیت هوای روف گاردن: عایق بندی روف گاردن باعث می شود که آلودگی صوتی و گرد و غبار کمتری به داخل روف گاردن نفوذ کند. این امر باعث بهبود کیفیت هوای روف گاردن می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
عایق بندی روف گاردن عایق بندی روف گاردن, انواع عایق بام سبز

غشای ضد آب اولین، مهم ترین و پایین ترین لایه در آب بندی سقف روف گاردن است که بعد از کف اجرا می شود. ویژگی مهمی که باید داشته باشد کیفیت و دوام است تا توانایی جلوگیری از ورود رطوبت به تاسیسات زیرین را داشته باشد. به همین دلیل باید متریال استفاده شده بالاترین حد از استاندارد و کیفیت را داشته باشد. به دو روش غشای ضد آب اجرا می شود: محافظت شده و معکوس. روش دوم به دلیل دوام بیشتری که دارد، مناسب تر است و توصیه می شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.