ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت فوم پاششی پلی یورتان عایق صوتی

قیمت فوم پاششی پلی یورتان عایق صوتی  : اهمیت فوم پاششی پلی یورتان (Polyurethane spray foam) از انجا مشخص می شود که بدانیم امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بهینه ‌سازی مصرف انرژی از اهمیتی بسیاری برخوردار است. همچنین روز به روز، منابع انرژی به دلیل مصرف بی‌رویه رو به اتمام هستند. منابعی که بسیار حائز اهمیت بوده و تولید آن‌ها نیازمند گذشت سالیان زیادی است. بیشترین میزان هدر رفتن انرژی در ساختمان‌ها مربوط به سقف و دیوارها می‌شود، به همین دلیل استفاده از عایق‌های مناسب در این نواحی تا حد زیادی مانع هدر رفتن انرژی حرارتی می‌شود. یکی از این عایق ها، فوم پلی یورتان پاششی است. در این مطلب از وب سایت اسپری فوم درباره‌ی کاربردها و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. فوم پاششی سلول باز پلی یورتان به سبب ساختار سلولی آن (وجود باکس های هوا) در آکوستیک و عایق سازی صوتی مصداق بارز روش جرم-فنر-جرم است که یکی از روش های میرایی صوتی می باشد.  

قیمت فوم پاششی پلی یورتان عایق صوتی

فوم های پلی یورتان فوم حرارتی، برودتی، صوتی، درزبند و هوابند به حساب می آیند. از این عایق ها به منظور عایق بندی ساختمان ها، انواع کارخانه و سوله ها، سقف های شیروانی، فضاهای مرغداری و …  به کار گرفته می شود.  برای اجرای هر نوع عایق پلی یورتان باید از ابزار و دستگاه های مناسب انجام شود و عایق پاششی پلی یورتان نیز دستگاه مخصوص خود را دارد. اجرای این فوم به شکل اسپری انجام می گیرد و برای آنکه به شکل اصولی اجرا شود باید علاوه بر مواد اصلی، دستگاه پاشش فوم نیز در دسترس باشد. همچنین می توان برای اجرای فوم پاششی پلی یورتان از کیت کپسول نیز استفاده کرد. فوم پلی یورتان پاششی تشکیل شده از دو مایع شیمیایی مختلف ایزوسیانات و پلی یول می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پاششی پلی یورتان فوم پاششی پلی یورتان, اجرای عایق های پاششی

این دو ماده پس از ادغام شدن در تفنگ مخصوص، تبدیل به فوم می شوند و پس از اینکه به صورت یک لایه فشرده بر روی سطح پاشیده می شوند، منسجم شده و به صورت یکپارچه شکل می گیرند. ضخامت فوم نیز بستگی به تعداد دفعات پاشش آن دارد و کاملا دلخواه است. همچنین برای اجرای فوم پاششی پلی یورتان با استفاده از دستگاه، لازم است که سطح کار را نیز از هر گونه آلودگی و غبار تمیز کنید تا خروجی کار بدون گرد و غبار باشد. اولین عامل موثر بر قیمت فوم پاششی پلی یورتان، نوع آن است که می تواند سلول بسته یا سلول باز باشد. اگر عایق پاششی سلول بسته بخرید و ضخامت آن حدود ۲ سانتی متر نیاز باشد، باید به ازای پوشش هر متر از سطح مورد نظر حدود ۱ کیلو از فوم را مصرف کنید اما فوم سلول باز به دلیل آنکه تراکم کمتری دارد، مواد مصرفی کمتری هم خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.