ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش بهترین عایق الاستومریک صوتی رولی

فروش بهترین عایق الاستومریک صوتی رولی : عایق صوتی رولی موج دار (شانه تخم مرغی) یکی از مدل های عایق های حرارتی - برودتی - صوتی (رولی) بوده که با انواع ضخامت عایق 25-13 میلی متر تولید و عرضه می گردد. بطور کلی از عایق های رولی جهت عایق کاری انواع سطوح مانند کانال ها، مخازن و منابع، دیواره هاى دستگاه هاى تاسیساتى، لوله هاى با سایز بالا، دیواره هاى داخلى و خارجى انواع ساختمان ها و… استفاده می شود. همچنین استفاده از عایق هاى حرارتى و لوله هاى با سایز بالا، در دیواره هاى داخلى و خارجى انواع ساختمان ها و… نیز مناسب می باشد. عایق های حرارتی - برودتی (رولی) در 4 مدل ساده، پشت چسبدار، با روکش پروتکت بلک یا آلومینیومى تولید و عرضه شده و جهت اتصال و نصب این نوع عایق ها می توان از چسب عایق الاستومریک استفاده نمود. از عایق های صوتی جهت کنترل و جذب امواج صوتی استفاده شده و همچنین دارای دو شکل ساده و موجدار (شانه تخم مرغی) نیز می باشند.  

فروش بهترین عایق الاستومریک صوتی رولی

عایق الاستومریک یکی از انواع عایق حرارتی، برودتی و صوتی است، که دارای ساختاری سلول بسته بوده و انتخاب بسیار مناسبی بمنظور عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی، کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های تأسیساتی، مخازن و ... محسوب می گردد.
استفاده از این عایق ها دارای مزایای بسیاری نظیر، بهیـنه سازی مصرف انرژی بدلیل داشتن ضریب انتقال حرارتی بسیار مناسب، جلوگیری کردن از زنگ زدگی لوله، سهولت در نصب آن ها و انعطاف پذیری، داشتن قابلیت چسبندگی و رنگ پذیری مناسب، جلوگیری از کندانس و ... را است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صدا سطوح عایق صدا سطوح, انواع فوم صوتی

از عایق الاستومریک صوتی شانه تخم مرغی که به اختصار با عنوان عایق صوتی نیز شناخته شده می شود. این عایق بصورت کاملا تخصصی برای جذب صدای بالا کاربرد دارد و قابل استفاده در ساختمان ها و تجهیزاتی که نیاز به کنترل صوت در آن ها وجود دارد، است. از عایق های صوتی برند جهت کنترل و جذب امواج صوتی استفاده شده و همچنین دارای دو شکل ساده و موجدار (شانه تخم مرغی) نیز می باشند. عایق الاستومریک یکی از انواع عایق حرارتی، برودتی و صوتی است، که دارای ساختاری سلول بسته بوده و انتخاب بسیار مناسبی بمنظور عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی، کانال ها و سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های تأسیساتی، مخازن و ... محسوب می گردد. عایق الاستومریک صوتی شانه تخم مرغی که به اختصار با عنوان عایق صوتی نیز شناخته شده میشود بصورت کاملا تخصصی برای جذب صدای بالا کاربرد دارد و قابل استفاده در ساختمان ها و تجهیزاتی که نیاز به کنترل صوت در آن ها وجود دارد، است. شایان توجه است که عملکرد کاهش سطح صوت در عایق صوتی با توجه به فرکانس منبع صوت متفاوت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.