ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

محصول پلی یوریا پوشش پاششی عایق بندی رطوبتی

محصول پلی یوریا پوشش پاششی عایق بندی رطوبتی : محصول پلی یوریا که حاصل واکنش ایزوسیانات و پلی آمین است و به صورت پاششی در محل موردنظر اجرا می شود، به عنوان یکی از بهترین عایق ها، پوشش ها و کفپوش های حال حاضر دنیا شناخته می شود. محصول دو جزئی پلی یوریا دارای مقاومت کششی و پارگی بالا بوده و با ضریب سختی بالایی که دارد، از سایر محصولات مشابه مانند اپوکسی و کفپوش های پلی یورتان متمایز می شود. این پوشش یک الاستومر پاششی سریع اعمال شونده، به سرعت خشک شونده 100% جامد، منعطف و دو جزئی است و خودش به تنهایی یا با مواد پوشش دیگر، آسترها و عایق ها و سطوح انعطاف پذیر روی بتن و دیگر سطوح اعمال می شود و یک نوار مقاوم به ضخامت دلخواه ایجاد می کند. این ماده ممکن است بتواند روی هر سطحی و در هر شرایطی اعمال شود و بی اثر است یعنی هیدرولیز نمی شود. زلال است و با مواد دیگر مخلوط نیست ولی منعطف است و قابل رنگ نیز می باشد، روی دما و رطوبت غیرحساس است و کار را روی شرایط محیطی دشوار، آسان می کند.  

محصول پلی یوریا پوشش پاششی عایق بندی رطوبتی

محصول پلی یوریا که حاصل واکنش ایزوسیانات و پلی آمین است و به صورت پاششی در محل موردنظر اجرا می شود، به عنوان یکی از بهترین عایق ها، پوشش ها و کفپوش های حال حاضر دنیا شناخته می شود. محصول دو جزئی پلی یوریا دارای مقاومت کششی و پارگی بالا بوده و با ضریب سختی بالایی که دارد، از سایر محصولات مشابه مانند اپوکسی و کفپوش های پلی یورتان متمایز می شود. این پوشش یک الاستومر پاششی سریع اعمال شونده، به سرعت خشک شونده 100% جامد، منعطف و دو جزئی است و خودش به تنهایی یا با مواد پوشش دیگر، آسترها و عایق ها و سطوح انعطاف پذیر روی بتن و دیگر سطوح اعمال می شود و یک نوار مقاوم به ضخامت دلخواه ایجاد می کند. این ماده ممکن است بتواند روی هر سطحی و در هر شرایطی اعمال شود و بی اثر است یعنی هیدرولیز نمی شود. زلال است و با مواد دیگر مخلوط نیست ولی منعطف است و قابل رنگ نیز می باشد، روی دما و رطوبت غیرحساس است و کار را روی شرایط محیطی دشوار، آسان می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی یورتان فوم پلی یورتان, انواع فوم عایق برودتی

این نوع عایق یک پلیمر است که از ترکیب ایزوسیانات و ترکیبی با هیدروژن فعال تشکیل می شود و نتیجه واکنش این مواد با یکدیگر یک ماده پلاستیکی را به وجود می آورد که دارای مقاومت و نفوذناپذیری بالایی می باشد. این نوع عایق علاوه بر نفوذناپذیری در برابر رطوبت به عنوان عایق صدا و عایق حرارتی نیز کاربرد دارد. همیشه نم و رطوبت در سازه های مختلف دردسرهایی را به وجود می‌آورد. زیرا ماندگاری رطوبت در هر محلی باعث خوردگی و کپک زدن می‌شود‌.‌ همچنین اجسام مختلف را دچار پوسیدگی می‌کند و باعث یخ زدگی و ترک خوردگی قسمت‌های مختلف می‌شود. به همین دلیل امروزه برای مقابله با چنین مشکلات رایجی راه حل های زیادی ارائه شده است. یکی از این روش های مدرن که مطابق با آخرین فناوری روز دنیا است استفاده از عایق های پلی یورتان می‌باشد. خاصیت الاستیسیته یعنی در شرایط مختلف، زمانی که تحت فشار قرار بگیرند به حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.