ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای ماستیک قیری گرم اجرا بیتومن

مزایای ماستیک قیری گرم اجرا بیتومن : ماستیک قیری گرم اجرا ترکیبی بر پایه لاستیک بیتومن اصلاح شده می باشد که برای پر نمودن درزهای انبساط و ژوئن های افقی مورد استفاده قرار می گیرد. ماستیک قیری گرم اجرا هیچگونه اثر سوء روی آب آشامیدنی ندارد. یکی از ارکان مهم در کفسازی ایجاد درزهای انبساطی در قسمت های بزرگ یا در بیانی واضح تر در کف های بزرگ می باشد. باید بدانید که بتن ریزی یکپارچه و ایجاد کف های بزرگ کار صحیحی نبوده و این امر دچار ضعف سازه ای و ترک خوردگی خواهد شد. پس از این رو لازم است که کف های بزرگ ایجاد شده را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و پس از انجام قالب بندی، بتن ریزی شود. حال می بایست با استفاده از ماده ای میان درزهایی که بین قطعات کوچکتر ایجاد شده را پر کرد تا پس از خشک شدن انعطاف پذیری و الاستیسیته مناسبی داشته باشد.  

مزایای ماستیک قیری گرم اجرا بیتومن

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، درزهای ایجاد شده در بین قطعات کوچک کف با استفاده ماستیک قیری با اجرای گرم پر خواهد شد. همین امر موجب شده تا نام دیگر این نوع ماستیک ها به ماستیک درزبند قیری گرم اجرا نیز معروف باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک گرم ریز چسب ماستیک گرم ریز، عایق درزگیری گرم اجرا

ماستیک گرم اجرا چه خواص و اثراتی دارد؟

  • نگهداری خاصیت انعطاف پذیری در دماهای پایین
  • چسبندگی عالی به انواع سطوح بتنی ، آهنی و چوبی
  • عدم ترک خوردگی بعد از اجرا
  • عدم کم شدن قدرت چسبندگی پس از اجرا
  • دوام مناسب در برابر آب دریا ها و فاضلاب ها
  • بدون شره و ریزش در شرایط محیطی گرم
  • مقاومت بالا در برابر رشد میکرو ارگانیزم های آبزی
  • پایداری عالی در برابر شرایط مختلف جوی
  • از عمر مفید طولانی و دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.
  • سبب کاهش ترک خوردگی می شود و از ترک خوردگی جدید جلوگیری می کند.
  • قابلیت استفاده جهت تعمیرات سازه را دارد.

سطح زیر کار باید تمیز، خشک و عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی و مواد نفتی بوده و قطعات سست و لق بایستی کاملا از سطح جدا شود. قبل از اجرا کلیه درزها را با استفاده از هوای فشرده خشک پاک کنید. مقدار مورد نیاز ماستیک را در داخل حمام روغن (دو جداره) ریخته و با حرارت غیرمستقیم در محدوده دمای 160 الی 180 درجه سانتیگراد گرم کرده تا کاملا روان و جاری شود. سپس با وسیله مناسب آن را داخل درزها بریزید. رعایت دمای مناسب جهت ذوب ماستیک بسیار مهم است چون دمای پایـین موجب کارپذیری نامناسب و کاهش چسبندگی شده و دمای زیاد موجب سوختن رزین های مخصوص و کاهش خاصیت کشسانی ماستیک خواهد شد.  هر چه میزان ماستیک درون ظرف دو جداره (حمام) کمتر باشد، زودتر ذوب می گردد. می توانید با استفاده از یک ملاقه فلزی، سیال ذوب شده در قسمت بالای حمام را برداشته و درون درزها بریزید. نحوه استفاده از گرید ضدحلال و پلیمری مشابه می باشد. در صورتیکه در زیر درزهای انبساطی از فوم های پلی اتیلنی (Joint Filler) استفاده می کنید، دقت نمایید که از نوع نسوز (مقاوم به حرارت) استفاده گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.