ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع کاربرد عایق پلیمری نانو سفید

انواع کاربرد عایق پلیمری نانو سفید : این نوع عایق ها ، نوعی عایق جهت جلوگیری از نفوذ و یا خروج آب هستند. به طور مثال از خروج آب از استخر ها جلوگیری میکنند و مانع از ورود آب از پشت بام به داخل منزل می شوند. پلیمری خود نیز به چند دسته تقسیم می شود که مهم ترین آنها شامل عایق رطوبتی نانو ، عایق رطوبتی سفید و عایق پایه سیمان است. این عایق ها یک جایگزین مناسب برای عایق های سنتی هستند. علاوه بر این در بسیاری از موارد که امکان استفاده از عایق های رطوبتی سنتی وجود ندارد ( به طور مثال سازه های فلزی ) از عایق های رطوبتی پلیمری استفاده می شود. عایق رطوبتی، پوشش‌هایی با ترکیبات گوناگون به‌منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت است و استفاده از آن در تمام مکان‌هایی که در معرض آب قرار دارند من‌جمله (پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و نمای ساختمان و …) الزامی است. عایق‌ آب‌بندی ساختمان به دودسته (بر اساس شیوه اجرا و مواد تشکیل‌دهنده) تقسیم می‌گردند.   

انواع کاربرد عایق پلیمری نانو سفید

کاربردهای بسیار گسترده ای را می‌توان برای رنگ عایق رطوبتی سفید ذکر کرد. همانطور که در شروع مقاله ذکر شد این عایق‌ها می‌توانند بر روی سطوح افقی و عمودی نیز اجرا شوند. اما این نواحی دقیقاً در چه قسمتی از سازه قرار دارند؟ همانطور که می‌دانید بخش پشت بام یک سطح افقی است. در طرف مقابل سطوح نما نیز دارای یک دیواره عمودی هستند. خوشبختانه عایق رطوبتی پلیمری در هر دو این نقاط قابل اجرا می‌باشند. اما این نکته را در نظر بگیرید اگر می‌خواهید سطح بام را پوشش دهی کنید حتماً از یک لایه اضافی تحت عنوان مش نیز استفاده کنید که در قسمت بعد به توضیح آن می‌پردازیم. دیگر کاربردهای این عایق رطوبتی در قسمت بیرونی سطوح سرویس بهداشتی است. همچنین می‌توانند بر روی رمپ‌ها و مخازن بتنی آب شهری به کارگیری شوند. چسبندگی بالایی که این عایق‌ها بر روی سطوح مختلف مانند بتن، سیمان، گچ و فلز دارند کاربری آنها را وسیع تر می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, آب بندی رطوبتی پلیمری

عایق آب‌بند پلیمری دارای انواع مختلفی می‌باشد که می‌توان به عایق پلیمری نانو، عایق پایه سیمانی و عایق سفید رطوبت اشاره کرد. این محصول بر اساس رزین‌های اکریلیک آب پایه با بهترین فرمولاسیون روز دنیا و مواد اولیه آلمان و ترکیه تولید و ارائه می‌گردد. باندهای بین مولکولی عایق پلیمری پیوسته بوده و فاقد فضای آزاد می‌باشد. عایق پلیمری رطوبتی نانو اکریلیک در زمان بروز صدمات احتمالی در زمان بسیار کوتاه (کمتر از 48 ساعت) قابل ترمیم می‌باشد. به طور کلی هر کجا که محصولات آب بندی سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی به کار رفته استفاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.