ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش نسل جدید عایق فوم الاستومری

فروش نسل جدید عایق فوم الاستومری : نسل جدید از عایق ها، فوم الاستومری رولی می باشد.فوم الاستومری رولی جایگزینِ بسیار مناسبی برای عایق های سنتی است. کاربریِ فوم الاستومری رولی بسیار سهل و آسان می باشد و کاربردِ فوم الاستومری رولی برخلافِ نمونه های سنتی (پششم شیشه ،پشم سنگ و موارد مشابه) به هیچ وجه خطرات محیط زیستی به دنبال ندارد. فوم الاستومری رولی خودچسب ، فوم الاستومری رولی نخدارِ مسلح و فوم الاستومری رولی بدونِ هالوژن با داشتنِ ساختار سلولی بسته مانع از نفوذ و گذر حرارت و رطوبت می شوند و برای عایق کردنِ کلیه تاسیسات و در بسیاری از شرایطِ آب و هوایی مناسب هستند.  

فروش نسل جدید عایق فوم الاستومری

فوم الاستومری رولی “ای پی دی ام” از لاستیک سینتتیک و الاستومری ساخته می شود و کاربردهای وسیعی دارد. لاستیک های”ای پی دی ام” مقاومت حرارتی بسیارخوبی دارند، این مواد در مقابل عبور بخار آب ، رطوبت و نم مقاومت بالایی از خود نشان می دهند که این خاصیت نیز،بدلیل ِ سلول بسته بودنشان می باشد. علاوه بر این فوم الاستومری رولی خاصیت تابشیِ بالایی دارد که این قابلیت به مواد سلول بسته ی انعطاف پذیر با ضخامتِ نسبتاً کم اجازه می دهد که از چگالشِ سطحی جلوگیری کنند، بنابراین در عایق کاریِ سیستم های سرمایشی و گرمایشی کاربرد فراوانی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش الاستومری

از مقاومت بالایی در مقابل ضربات احتمالی خارجی و همچنین لرزش های ساختمانی برخوردار است. امکان ترمیم و تعمیر این عایق به راحتی وجود دارد. استفاده از این عایق بر روی سقف، مانع از ایجاد پوسیدگی در آن خواهد شد. بر روی سطوح فلزی، آلومینیومی، سنگی و غیره دارای قدرت چسبندگی بالایی است. همچنین این محصول مقاومت فوق العاده ای در مقابل اشعه UV و نور مستقیم خورشید دارد. طراحی و تولید عایق الاستومری بر اساس به روزترین تکنولوژی های دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی صورت می گیرد. عایق الاستومری از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود. از دیگر مشخصات عایق الاستومری می توان به استحکام و طول عمر بالای آنها اشاره کرد.

قیمت الاستومری ممکن است متاثر از چندین عامل باشد :

  • نوع و برند محصول: عایق‌های الاستومری از برندهای مختلف و با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. بنابراین قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بود. برندهای معروف تر معمولاً گرانتر هستند.
  • ضخامت و اندازه عایق: هزینه عایق‌ها معمولاً با افزایش ضخامت و اندازه آنها افزایش می‌یابد.
  • شرایط بازار: عواملی مانند تقاضا و عرضه در بازار می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند. افزایش تقاضا یا کاهش عرضه ممکن است منجر به افزایش قیمت شود و برعکس.
  • مواد اولیه: قیمت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت عایق‌ها نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. افزایش قیمت مواد اولیه ممکن است به افزایش قیمت عایق منجر شود.
  • نصب و نگهداری: هزینه‌های مرتبط با نصب و نگهداری عایق نیز ممکن است به قیمت کل کار اضافه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.