ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی عایق دو جزئی برای آب بندی استخر

کارایی عایق دو جزئی برای آب بندی استخر : عایق دو جزئی یکی از قوی ترین محصولات عایق رطوبتی نانو است. این ماده مناسب آب بندی سقف پشت بام، سرویس بهداشتی، چاله آسانسور، کف بالکن، روف گاردن، مخزن آب، پارکینگ و نیز آب بندی استخر و جکوزی است. عایق رطوبتی دو جزئی با چسبندگی بسیار قوی به سطوح افقی و عمودی سازه ی بتنی، لایه ای انعطاف پذیر و قوی را به منظور ضد آب کردن ساختمان ایجاد میکند. مقاومت بالا نسبت به شرایط محیطی مثل پرتوهای فرابنفش نور خورشید باعث شده طول عمر بالایی نسبت به سایر عایق های سنتی داشته باشد و جایگزین ایزوگام و قیرگونی شود. عایق رطوبتی دوجزئی شامل دو بخش، یکی چسب پلیمری یا به طور دقیق تر رزین استایرن آکرولیک ضد آب و بخش دوم پودر پایه سیمانی و معدنی تشکیل شده است.  

کارایی عایق دو جزئی برای آب بندی استخر

در زمان اجرا عایق دو جزئی و عایق کاری، این دو بخش با نسبت مشخصی با یکدیگر ترکیب میشوند و یک ژل غلیظ و همگن را به وجود می اورند که می توانید با استفاده از قلم‌مو و کنیتکس پاش آن را اجرا کرد. برای خرید عایق رطوبتی دو جزئی میتوانید در سه رنگ طوسی، آبی و سفید ثبت سفارش کنید. استفاده از عایق دو جزئی نانو از نظر ما می‌تواند بهترین روش برای آب بندی استخر شما باشد، زیرا این مواد، دارای خاصیت کشسانی و چسبندگی بسیار بالا، به سطوح و مصالح دیواره استخر است. پودر آب بندی نانو با مواد مایع آب بندی قابل ترکیب بوده و بعد از ایجاد مواد خمیری شکل، قدرت آب بند کردن را بالاتر می‌برد، همچنین این مواد؛ قدرت کافی برای عایق بندی سطوح مورد نظر را فراهم می‌سازد. از این خمیر جهت استفاده از عایق یندی و آب بندی سطوح استخر، استفاده می‌ شود. عایق دو جزئی دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را از سایر مصالح و عایق‌ها متمایز نموده است. از شاخص‌ترین ویژگی‌ های عایق دو جزئی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی استخری عایق رنگی استخری, عایق های نانو استخری
  • مقرون به صرفه بودن
  • پیاده سازی ساده
  • برخورداری از انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت در مقابل سایش و ضربات
  • امکان انجام کاشی یا سنگ کاری بر روی عایق
  • امکان اجرا در سطوح مختلف
  • قابل استفاده روی انواع سطوح در فضاهای داخلی و خارجی.

همچنین استخرهایی که از مواد سیمانی ساخته می‌شوند، نفوذپذیری بالایی دارند؛ بنابراین آب را از خود عبور می‌ دهند. از آنجا که این سازه‌ها با هدف ذخیره و نگهداری آب احداث می‌شوند، بسیار مهم است که مایع به بیرون نشت نکند. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین اقدامات مراقبتی پس از ساختن استخر، عایق‌ بندی آن با استفاده از ترکیباتی است که سطوح سازه را در برابر آب نفوذناپذیر می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.