ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پوشش محافظ سفید نانو آب بندی

خرید پوشش محافظ سفید نانو آب بندی : عایق رطوبتی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده بدون استفاده از مشتقات قیری تولید شده است که پس از عمل آوری دارای انعطاف خواهد بود. این محصول بر پایه رزین آکریلیک طراحی و با استفاده از رزین های دیگر اصلاح و تولید شده است. عایق رطوبتی بصورت تک جزئی ارایه میشود که پس از اجرا روی هر نوع مصالح – بخصوص بتن و سیمان، یا گچ و فلز، لایه ای آب بند با چسبندگی مناسب بر بستر، بدست میدهد. این پوشش از رشد و تکثیر باکتری ها و کپک ها بر سطوح حمایت نمیکند و در برابر خوردگی های حاصل از سیمان و رطوبت، روغنها، قلیاها و اسیدهای ضعیف مقاومت دارد.  

خرید پوشش محافظ سفید نانو آب بندی

می توان از این عایق رطوبتی به عنوان پوشش محافظ نماهای سیمانکاری شده استفاده نمود و سطحی بدون درز و نفوذ ناپذیر در اختیار گرفت. این محصول در چند رنگ قابل تولید است که خواص مکانیکی آنها اندکی با هم تفاوت دارد؛ ازینرو جا دارد به منظور استفاده از گونه های رنگی (به جز رنگ سفید) با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید. در مواردی که نیاز به استحکام بیشتر و انعطاف کمتر باشد : از این محصول که خواص شیمیایی مشابه دارد بهره مند شوید. این محصول برای سطوح مختلف ساختمانی مانند دیوار ، پشت بام ، استخرها ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، سقف های شیبدار از قبل ایرانیت و شیروانی و دیوارهای بارانگیر مناسب می باشد . از دیگر محاسن این عایق می‌توان به بوی بسیار کم ، غیر سمی بودن ، انعکاس نور و گرمای خورشید (عایق حرارتی ) رنگ پذیری و غیره را نام برد . همچنین می توان عایق سفید اکرولیک را با الیاف یا توری های پلی پروپیلن ، پلی استر و ماسه شسته تقویت کرد. میزان مصرف این محصول بسته به میزان تخلخل سطوح زیرکار و ناهمواری آن معادل یک تا یک و نیم کیلو گرم برای هر متر مربع می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید نانو عایق سفید نانو, انواع پوشش نانو

استفاده از مواد ترکیبی عایق با فناوری نانو می‌ تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب برای جلوگیری از نفوذ حتی از کوچک‌ترین قطره آب و رطوبت، برای هر سطح و هر نوع کاری مرتبط با آببندی، در ساختمان‌ ها باشد. این روش می‌تواند به تمام ساکنین یک ساختمان کمک کند تا از خطرات ناشی از رطوبت و آب جلوگیری کرده و سازه‌های خود را محافظت کنند. از عایق رطوبتی سفید پلیمری می توان برای برای پشت بام استفاده کرد. عایق سفید بام باعث می‌شود تا ساختمان در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و با انعکاس نور خورشید تعادل هوایی را در ساختمان ایجاد می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.