ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش انواع رنگ استخری پایه حلال

فروش انواع رنگ استخری پایه حلال  : رنگ استخری بر پایه آب یکی از رایج‌ترین انواع رنگ استخر است که یک رنگ بهداشتی بر پایه‌ آب بوده و در تولید آن هیچ‌گونه مواد شیمیایی به کار نرفته است. بنابراین بهترین رنگ استخری برای استفاده در مخازن آب شرب، استخرهای پرورش ماهی، مخازن کشاورزی، مخازن سیستم‌های هیدرولیکی و پایه‌های پلی درون آب محسوب می‌شود. این رنگ بر پایه رزین‌های حلال ساخته می‌شود که دارای چسبندگی و مقاومت بالاتری نسبت به رنگ استخری پایه آبی است. 

 

فروش انواع رنگ استخری پایه حلال

رنگ استخری پایه حلال که به‌ آن رنگ‌ ضد جلبک نیز گفته می‌شود با نفوذ در لایه‌های سطح زیرین خود، ترک‌های سطحی موجود را پوشانده و به ‌خوبی سطح موردنظر را در برابر آب عایق می‌کند. رنگ استخری پایه حلال به‌ عنوان بهترین رنگ برای استخر سیمانی و فلزی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا همانطور که اشاره کردیم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشارهای آبی است. از ویژگی‌های بارز رنگ استخری بر پایه حلال می‌توانیم به مواردی همچون مقاومت در برابر محیط‌های قلیایی، توان چسبندگی بالا، زمان خشک شدن مناسب، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، مقاومت در برابر ساییدگی و پوشش مناسب 2 تا 4 مترمربعی بسته به سطح کار اشاره‌کنیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

رنگ استخری آب بندی رنگ استخری آب بندی, انواع عایق های رنگی

ویژگی ها و مزایای رنگ استخری :

  1. مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش خورشید و ضد uv
  2. ضد جلبک و ضد باکتری
  3. عایقی مناسب در برابر نفوذ آب (مقاوم در برابر رطوبت و آب استخر)
  4. خشک شدن سریع رنگ استخری دکتر نانو در دمای محیط
  5. دارای ماندگاری و دوام بالا به مدت 10 سال
  6. مقاوم در برابر خوردگی و ضربه
  7. دارای انعطاف پذیری و چسبندگی بسیار بالا
  8. ضد آب، قابل تنفس و سازگار با محیط زیست
  9. موادی غیر سمی و کاملا بهداشتی
  10. استفاده و اجرای آسان رنگ استخری نانو
  11. دارای قابلیت ترمیم به صورت چند باره و با سرعت زیاد در مدت بسیار کوتاه
  12. مقاوم در برابر دماهای بسیار پایین (منفی70درجه سانتی گراد) و دماهای بسیار بالا (تا مثبت 1000 درجه سانتی گراد) 
  13. صرفه جویی در هزینه ها (قیمت و کیفیت رقابتی با محصولات مشابه در بازار)
  14. مورد استفاده برای انواع استخرها، منبع های آب کشاورزی و مخازن.

رنگ عایق که در استخرها کاربرد دارد برای عایق کاری و رنگ آمیزی کف و دیواره‌های استخر، حوضچه‌های پرورش آبزیان و مخازن آب استفاده می‌شود. رنگ‌های استخری معمولاً به رنگ آبی تولید می‌ شوند. هر کدام از رنگ‌های استخری برای یک شرایط خاص ساخته می‌شوند. رنگ‌های استخری در دو نوع پایه حلال و پایه آب تولید می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.