ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش عایق کاری لوله های آب گرم و تاسیسات

روش عایق کاری لوله های آب گرم و تاسیسات : عایق لوله نقش حیاتی در فرآیند و نیروگاه ایفا می کند، زیرا صحت چرخه فرآیند را تضمین می کند. شرایط “سیال جاری” در داخل لوله باید در محدوده محدودیت های تعیین شده مطابق با الزامات پروژه باشد (مانند دما، ویسکوزیته، فشار و غیره). این مقاله به انواع عایق لوله، اهداف عایق کاری، کاربردها، ملاحظات روکش، مواد عایق و کدها و استانداردهای مربوط به عایق می پردازد. عایق یک لایه محافظ است که در قسمت بیرونی سیستم لوله کشی قرار می گیرد. این یک مانع بین سیال جاری لوله و محیط بیرون ایجاد می کند. عایق‌ بندی لوله‌ ها تضمین می‌کند که تلفات حرارتی به طور موثر کاهش می‌ یابد و سیستم لوله‌ کشی به طور اقتصادی، عملکردی و ایمن به طور دائم به کار خود ادامه می‌ دهد. عایق بندی تنها راه برای اطمینان از حداکثر کارایی چرخه فرآیند در طول عمر طراحی بدون هیچ گونه تلفات در نتیجه خطا است.  

روش عایق کاری لوله های آب گرم و تاسیسات

عایق بندی لوله‌ها با توجه به نوع مصرف لوله اهمیت زیادی دارد. مثلاً در لوله‌های تاسیسات گرمایشی، عایق کاری لوله‌های تاسیسات مانع از مصرف سوخت بیشتر و هدر رفت گرما می‌شود. با عایق کاری لوله‌های تاسیسات گرمایشی، گرمای تولید شده در سیستم حرارت مرکزی ساختمان تنها صرف گرم کردن اتاق‌ها و سایر فضاهایی که نیاز به گرما دارند می‌شوند و در راه انتقال گرما، گرما از طریق لوله‌ها تلف نمی‌شود. علاوه بر این، در ساختمان‌ ها نیاز است لوله‌ های آب نیز به درستی عایق بندی شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی لوله در کرج عایق بندی لوله در کرج, انواع عایق چسبی لوله

عایق کردن لوله های آب گرم ساختمان یکی مواردی است که انجام آن به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک بسزایی می نماید. به طور کلی برای عایق کردن لوله های آب گرم ابتدا باید سطح خارجی آنها کاملا تمیز شود و سپس بر روی آنها دو مرتبه ضد زنگ زده شود. در ادامه پس از آنکه ضد زنگ به خوبی خشک شد، برای عایق کردن لوله های روکار و توکار باید به روش های زیر عمل شود:

– عایق کردن لوله های توکار: برای عایق کردن لوله های توکار، لوله ها با پشم شیشه یا پشم سنگ پتویی دارای روکش کاغذی پوشانده می شوند. برای پوشاندن لوله های آب گرم به این روش، عایق مورد نظر با اره و به اندازه محیط لوله برش داده می شود. در نهایت نیز پس از قرار دادن عایق در دور لوله ها، برای بستن آن از مفتول های گالوانیزه استفاده می گردد.

– عایق کردن لوله روکار: یکی از روش های متداول برای عایق کردن لوله های روکار این است که ابتدا این لوله ها همانند لوله های توکار عایق کاری می شوند و پس از آن شبیه به لوله های به کار رفته در قسمت موتورخانه، بر روی آنها رنگ زده می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.