ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش محصولات عایق بی رنگ نانو رطوبتی

فروش محصولات عایق بی رنگ نانو رطوبتی : این محصولات از موادی پلیمری ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم‌های آن صورت می‌گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق می‌گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق‌های رطوبتی مقرون به صرفه‌تر است. در واقع این عایق پوششی است متشکل از مواد پلیمری و لاستومری برپایه آب بوده که پس از عایق‌کاری روی سطوح و خشک شدن، سطوح کاملا آب‌بندی می‌شود.  

فروش محصولات عایق بی رنگ نانو رطوبتی

عایق بی رنگ نانو کاملا ضدآب است و اجازه ی عبور رطوبت را نمی دهد. از آن جایی که کاملا بی رنگ و شفاف است می توان از این عایق در نقاطی استفاده کرد که پوشش خاصی دارند. مثلا در کف استخر که دارای کاشی کاری است، می توان عایق بی رنگ نانو را به کار برد که علاوه بر ضدآب کردن کف استخر، ظاهر زیبای کاشی ها را هم خراب نمی کند. برخی از پشت بام ها نیز دارای سنگ، موزاییک یا نماهای سنگی هستند که در نتیجه، استفاده از عایق بی رنگ نانو را لازم می کند. یکی دیگر از موارد کاربرد عایق بی رنگ نانو در سرویس بهداشتی است. برخی مواقع، سرویس های بهداشتی دچار نشتی می شوند و سقف طبقات پایین را لکه دار می کنند. در چنین شرایطی بهتر است از عایق بی رنگ نانو استفاده شود تا مشکلی به وجود نیاید. روش اجرای این عایق نیز بسیار ساده است و با استفاده از یک طی، غلطک و قلم مو اجرا می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو بیرنگ عایق نانو بیرنگ, مواد آب بندی بی رنگ

استفاده از این عایق‌ها نسبت به سایر انواع مقرون به صرفه‌تر و دارای عمر بیشتری است. زیرا در زیر سطوح مولکول‌ها در مقیاس نانو متر با موادی که این خاصیت را افزایش می‌دهد ترکیب می‌شود. در واقع مانند سایر عایق‌های رطوبتی هیچ لایه‌ایی از مواد را روی سطوح کار نمی‌بینیم. زیرا مواد، به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می‌شوند.
این نوع عایق‌ها دارای اثرات بسیار کارآمدی به شرح زیر هستند:

  • عایق رطوبت و آب‌بند
  • مقاومت شیمیایی
  • بهبود انعطاف‌پذیری
  • افرایش چسبندگی
  • پایدار در برابر ضربه و تغییر دما
  • غیرسمی
  • مقرون به صرفه.

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که عایق رنگی نانو دارد این است که خرابی ها و ایرادات سطوح مختلف را می پوشاند. در عین حال زیبایی خاصی به سطح آن ها می بخشد. بنابراین اگر سطحی دارید که روی آن سنگ و سرامیک کار نشده و می خواهید ظاهر آن را یکدست کنید و در عین حال، عایق سازی را نیز انجام دهید، می توانید از عایق رنگی نانو استفاده کنید. درست مثل عایق بی رنگ، این نوع عایق رطوبتی هم به شکل مایع و با قلم مو و غلطک اجرا می شود. نکته ی حائز اهمیتی که در اجرای این عایق ها وجود دارد، این است که باید به صورت سرد اجرا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.