ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نصب و اجرای فوم ساندویچ پانل در ساختمان

نصب و اجرای فوم ساندویچ پانل در ساختمان : ساندویچ پانل‌ها از زمان ورود به حوزه ساخت و ساز تاکنون در انواع مختلفی تولید شده‌اند که یکی از تفاوت‌های اصلی میان آن‌ها، نوع فوم به‌کار رفته در هسته مرکزی آن‌ها می‌باشد. تمامی مراحل ساخت این محصولات در کارخانه انجام می‌گیرد و در دو دسته کلی پنل سقفی و دیواری جهت پوشش دیوارها و سقف ساختمان‌های مختلف ارائه می‌شوند. کاربرد این مصالح در سازه‌های مختلفی بوده و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که ارائه می‌دهند در پروژه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فوم ساندویچ پانل سبب ایجاد خصوصیات مختلف می‌شود، ساندویچ پانل به‌عنوان سازه‌ای پیش‌ ساخته در بازار امروزی کاربرد دارد. فوم عایق ساندویچ پانل در اصل همان هسته می‌باشد که در احاطه ورق است.  

نصب و اجرای فوم ساندویچ پانل در ساختمان

فوم عایق در اصل خصوصیاتی مانند مقاوم در برابر برودت، مقاوم در برابر گرما مقاوم حتی در برابر آتش و صوت هستند. در ادامه مقاله مرکز پنل درباره فوم عایقی که در ساندویچ پانل‌ سقفی و ساندویچ پنل دیواری به کار می‌رود، را مورد برسی قرار خواهیم داد. ساندویچ پانل عایق حرارتی که در دو دسته ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری تولید می‌شوند از تبادل حرارت جلوگیری می‌کنند. ساندویچ پانل‌های عایق حرارتی سبک بوده و نصب بسیار آسانی دارند. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن‌ها می‌توان به قابل بازیافت بودنشان اشاره کرد. از این ساندویچ پانل‌ها می‌توان برای عایق سازی کف، سقف و دیواره‌های ساختمان استفاده کرد. برای محیط‌هایی که نباید حرارت بیرون به داخل راه یابد و یا بالعکس، باید دیواره یا سقف سازه را عایق کرد. در این شرایط از ساندویچ پانل‌ها یا دیوارهای پیش ساخته استفاده می‌ کنند. ساندویچ پانل ساختاری سه لایه دارد که لایه رویه و زیره آن از ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم ساخته شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ساندویچ پانل سقف عایق ساندویچ پانل سقف, درزبندی ساندویچ پانل

در زمان اجرای ساندویچ پانل می توان از انواع عایق میانی در ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده نمود. عوامل مختلفی بر این انتخاب تاثیر می گذارد. از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نوع کاربری سازه، انواع مسکونی، صنعتی، ورزشی و… .
  • نوع منطقه قرار گیری سازه، بسته به نوع منطقه و نوع شرایط جوی باید از انواع عایق میانی در ساندویچ پانل استفاده نمود.
  • نوع ساندویچ پانل، مانند: ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سردخانه ای.
  • متریال در ساندویچ پانل، بسته به این که از چه متریال در تولید این سازه استفاده شده است می توان از انواع عایق میانی در ساندویچ پانل استفاده نمود.
  • مقدار هزینه مالک سازه

با توجه به این عوامل می توان نوع عایق میانی را در این سازه ها تعیین نمود. عاملی که منجر به عایق سازی می‌شود، لایه میانی یا هسته ساندویچ پانل است. لایه عایق از جنس‌های مختلفی مانند پلی استایرن، پلی یورتان و پشم سنگ تولید می‌شود که میزان عایق سازی هر یک از آن‌ها متفاوت است. ساندویچ پانل پشم سنگ نسبت به فوم‌های پلی یورتان و پلی استایرن عمر و دوام کمتری داشته و میزان عایق سازی آن نیز کمتر است. در میان این دو نوع فوم نیز پلی یورتان عایق بهتری نسبت به پلی استایرن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.